AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #21 Skrevet 3. mai 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Kan ikke skjønne hva det er du gjør feil, for det går med min metode her gang her. Aldri gitt noen skjermbilder, men går via 'ny henvendelse'. Der ligger de registrerte besøkene. Der legges det inn ordrenr, dato, og sum. Anonymkode: a597d...144 Nei, de ligger ikke der. Så må jeg sende inn henvendelse manuelt, og da blir det ord mot ord. Eller ingen svar i det hele tatt. Tror de ble lei av meg etter jeg konsekvent begynte å melde inn hvert tilfelle. De burde ikke gjort dette så komplisert. Når man går inn fra viatrumf og det står "du tjener nå poeng", burde det være nok til at det faktisk ble registrert. Anonymkode: fd52a...7e3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #22 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, de ligger ikke der. Så må jeg sende inn henvendelse manuelt, og da blir det ord mot ord. Eller ingen svar i det hele tatt. Tror de ble lei av meg etter jeg konsekvent begynte å melde inn hvert tilfelle. De burde ikke gjort dette så komplisert. Når man går inn fra viatrumf og det står "du tjener nå poeng", burde det være nok til at det faktisk ble registrert. Anonymkode: fd52a...7e3 Men har du gått inn på nettbutikken fra ViaTrumf sin side? Har du prøvd den forlengelsen som viatrumf har på nettleserne? Den forteller også om det blir regisrert (og når det er en butikk med avtale). Anonymkode: a597d...144
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #23 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, de ligger ikke der. Så må jeg sende inn henvendelse manuelt, og da blir det ord mot ord. Eller ingen svar i det hele tatt. Tror de ble lei av meg etter jeg konsekvent begynte å melde inn hvert tilfelle. De burde ikke gjort dette så komplisert. Når man går inn fra viatrumf og det står "du tjener nå poeng", burde det være nok til at det faktisk ble registrert. Anonymkode: fd52a...7e3 Jeg har aldri opplevd at kjøp ikke har blitt registrert. Jeg tror nok det er noe med din nettleser som er problemet, ikke ViaTrumf i seg selv. Anonymkode: 12b07...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #24 Skrevet 3. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Men har du gått inn på nettbutikken fra ViaTrumf sin side? Har du prøvd den forlengelsen som viatrumf har på nettleserne? Den forteller også om det blir regisrert (og når det er en butikk med avtale). Anonymkode: a597d...144 Ja, jeg går alltid inn via den. Tar skjermbilder i prosessen og sender inn etterpå. Radio silence. Men det gjelder ikke alle bedrifter, hotellbestillinger blir som regel registrert, men feks aldri bokhandler. Anonymkode: fd52a...7e3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #25 Skrevet 3. mai 2024 Det fungerer aldri fra EMP, Stormberg, CDON, men Christiania Glassmagasin fungerer. Hvis det er brukere som gjør alt feil, hvorfor fungerer det da noen steder, andre ikke? Bruker pc, eller iPad. Anonymkode: 8a386...05a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #26 Skrevet 3. mai 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det fungerer aldri fra EMP, Stormberg, CDON, men Christiania Glassmagasin fungerer. Hvis det er brukere som gjør alt feil, hvorfor fungerer det da noen steder, andre ikke? Bruker pc, eller iPad. Anonymkode: 8a386...05a Ja, er det jeg også lurer på. Fungerer feks alltid på hotels.com, aldri på vy, lufthansa, adlibris for å nevne noen. Anonymkode: fd52a...7e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå