Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2002 #1 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg skal aldri aldri aldri mer slutte på p-piller Nå har jeg ikke fått mensen igjen...*irritereseggrønn* hadde riktignok litt blodlig utflod i begynnelsen av mnd.. og nå er den 2 dager på etterskudd. Hvor lang tid bruker den på og bli normal da.??.den har nesten gått som en klokke i 3 mnd da..så begynte den bli teit igjen argh argh argh !!! :cry: fortell meg deres skrekkhistorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2002 #2 Del Skrevet 12. november 2002 Hei Det er utrolig frustrerende å vente på mensen! Jeg gikk 8 uker fra jeg sluttet på p-piller til jeg fikk mensen. Jeg håper virkelig at det stabiliserer seg og jeg har ikke tenkt å begynne på pilla igjen. Det er på tide at kroppen går tilbake til normalen etter ti år forbruk av p-piller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2002 #3 Del Skrevet 12. november 2002 Men hvorfor -i-all-verden skal den begynne og kødde etter og ha vært nogenlunde stabil..jeg har jo bare gått på dem et ååååår ! -..*sur* den er ikke kommet enda..3 dager på etterskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiggergutt79 Skrevet 12. november 2002 #4 Del Skrevet 12. november 2002 Etter å ha brukt p-pille i ca 8 år,og prøvd 3 forskjellige med varierte resultat.Tenkte jeg at p-sprøyte er tingen,og mens blir borte deilig.Prøvde det verre en p-piller.Fikk ca 10 kg vektøkning på 3 mnd og humøret ble helt rart.legen skjønnte ikke vektøkning og ikke jeg heller.Fannt ut at jeg da var lei alt som har med hormoner og gjøre.Fikk etter mye om og men satt i en kobberspiral,det var vondt.Har hadd den i ca 1 år og skal bare bruke det heretter.Ikke sikkert det passer alle,men det beste jeg har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2002 #5 Del Skrevet 12. november 2002 *slettet-av-megselv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2002 #6 Del Skrevet 12. november 2002 det er jo forsåvidt en liten sjanse for at jeg er gravid..vi praktiserer hoppe av i svingen metoden da...og har sex hver dag perioder..men jeg har ingen gravid symptomer.. men ellers fra det..er det noe man kan gjøre for å få stabilisert eggløsning og mens igjen ? eller kan dette ta evigheter? erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2002 #7 Del Skrevet 13. november 2002 Og er det normaaaalt med så store variasjoner i syklusen..? jeg var jo som en klokke for et år siden når jeg begynte på de..mensen er ikke kommet enda Mye mas om meg og mine sykluser..men jeg er så leeei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå