Gå til innhold

Dere som bruker yasmin

Fremhevede innlegg

Gjest gjest 0
Skrevet

Etter at jeg begynte på yasmin har jeg lagt merke til at jeg får soppingfeksjon hver eneste måned 10 dager før mensen og det gir seg først når mensen forsvinner. Jeg gikk på Trionetta før yasmin og hadde ikke det problemet men slet så fælt med andre bivirkninger.

Problemet er at jeg ikke har lyst til å slutte på piller, og legen min kunne ikke anbefale noen andre da jeg spurte om råd til annen prevensjon (ikke i forbindelse med dette).

Noen som har eller har hatt samme problem?

Jeg lurer på om det kan være noe kluss med hormonene mine. Er det mulig å måle hormoner på noen måte så legen kan finne ut av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på Yasmin og har ikke det problemet

Skrevet

Vet om flere som har det problemet med nettopp de pillene :/

Gjest gjest 0
Skrevet
Vet om flere som har det problemet med nettopp de pillene :/

Gjør du???

Så bra (eller egentlig ikke men da er det ikke bare meg)

Vet du om noen som har kontaktet lege i forbindelse med dette?

Skrevet

Hadde samme problem da jeg brukte Yasmin, dog ikke så jevnlige infeksjoner. Før det fikk jeg voldsomme humørsvingninger av Trionetta. Nå har jeg byttet til p-ring (NuvaRing), og er kjempefornøyd! Mindre hormoner, ingen bivirkninger - og ikke minst trenger man bare å tenke på den to ganger i måneden. :)

Skrevet

Jeg går på Yasmin og er plaget av dette. Har fått et tablett av legen som jeg skal ta neste gang jeg får soppinfeksjon igjen, men om det ikke bedrer seg tror jeg at jeg blir nødt til å bytte p-piller. Utrolig frustrerende!

Skrevet

Er det bare soppinfekjsone det er snakk om eller andre å?

Gjest gjest 0
Skrevet

For meg er det bare soppinfeksjon som alltid kommer. Problemet er at den gjør mer vondt enn å klø. Jeg får store rifter bare av å sette i en tampong, og sex er iallefall utelukket de to ukene det holder på...

Men ellers er jeg veldig fornøyd med pillene.

Skrevet

Når jeg tenker meg om så sleit jeg litt med det i høst, da kom den faktisk ca en gang i mnd, men tenkte ikke at det kanskje hadde noe med p-pillene å gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...