Supermammaen Skrevet 2. mai 2024 #1 Skrevet 2. mai 2024 Jeg og ex har 4 barn ilag. For noen år siden dro han bare fra dem (oss) grunnet ny kjæreste med barn. For et lar måneder siden tok han kontakt med de største ungene, og meg. Vi har fin kontakt jeg og han, men hva med ungene? De to eldste hater ham som svartedauen sjøl om den eldste har kontakt og spiller med på meldingene hans. Til meg sier hun at hun vil hevne seg for det han gjorde. De to minste har ikke noe forhold til han. Den minste blir egentlig redd når hun ser videoer han sender, og kjenner han ikke. Det er snakket litt om fremtidig samvær. Hvor mye, og hvor lenge tenker dere er greit?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #2 Skrevet 2. mai 2024 Ønsker barna samvær? Far får ta initiativ til mekling på Familievernkontoret om han ønsker samvær etter og ha droppet egne unger og sviktet dem. Det er ikke bare å begynne på nytt. Høres ut som det vil være lurt med en tredjepart og mulig veiledning i prosessen. Så må selvsagt ungenes ønsker og behov tas med i dette. Anonymkode: 57a57...31b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #3 Skrevet 2. mai 2024 Vil råde dere til veiledning hos fvk. Noen besøk hjemme hos dere så de minste blir kjent er vel en grei start. Og så må han få tydelig beskjed om at de eldste hater han, de minste er redd han, og dette må han fikse selv. Anonymkode: 55400...519 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå