Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Lurer på om jeg skal bestille invitasjoner eller lage selv. Synes det er litt kjedelig å lage selv, og lurer på hva det koster å lage de selv? Må betale ca 1900 ,- for konvolutt og kort kvadrat til 100 stk. der jeg ønsker å kjøpe
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 Hei. Jeg lagde invitasjoner selv da vi giftet oss. Ikke nødvendigvis fordi det ble billigere, men fordi jeg elsker å holde på med slike hobbyting. Å lage invitasjoner kan i mange tilfeller bli dyrere enn å kjøpe. Men det kommer selvsagt ann på hvordan du lager dem og hva slags ferdig-invitasjoner du kjøper. Det kan uansett være lurt å tenke på hvor mye penger man vil bruke på dette. I hobbybutikker er det lett å svi av mer penger enn man har tenkt...
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 Vi har laget våre selv med hjelp av datamaskin,skriver,pyntebånd og stikers,de ble kjempe fine og kom ikke på mer enn 330 kroner inkl.porto
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #4 Skrevet 9. februar 2006 eeh....men det var bare 25 stk.da......
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2006 #5 Skrevet 9. februar 2006 Eg lagde 30 invitasjonar der materialene kosta rundt 100,-.
Nordlandspia Skrevet 9. februar 2006 #6 Skrevet 9. februar 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
Impala Skrevet 10. februar 2006 #7 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Jeg lagde invitasjoner, menyer og bordkort selv der jeg brukte en farge i papp, hvitt fint papir som jeg limte oppå, og noe pynt på bordkortene, og tipper dette kostet meg 200 kr totalt! Dette var til 45 stk. Endret 10. februar 2006 av Yamaha
Floja Felíz Skrevet 10. februar 2006 #8 Skrevet 10. februar 2006 Jeg skal lage selv og har bestilt alt fra Panduro. Det kommer på ca.700kr for alt materialet til invitasjoner, menyer og bordkort til 85 gjester. (men så har jeg brukt litt unødvendig mye da, jeg liker å dille med slike ting). Tror du kan få det laaaaaaaaaaaaamgt under 1900kr hvis du lager noen enkle og greie invitasjoner selv.
Lassie Skrevet 11. februar 2006 #9 Skrevet 11. februar 2006 Vi har laget bordkort, invitasjoner og kirkeprogram selv. For å si det sånn så vet jeg ikke om invitasjonene våre egentlig har blitt billigere enn om vi hadde bestilt, men de er definitivt mye mer personlige og selv synes jeg de er finere enn de man kjøper. Men dette er jo smak og behag. Materialer til hobbysaker koster litt, så det kommer veldig an på hva slags materialer du skal bruke. Ark koster også en del, iallfall om du kjøper på Panduro e.l. Jeg lagde dem selv pga at jeg elsker å holde på med slikt, ikke fordi det nødvendigvis var billigere.
Mblomste Skrevet 12. februar 2006 #10 Skrevet 12. februar 2006 Jeg har laget ca 60 invitasjoner, ca 60 takkekort og ca 60 bordkort. Dette kostet meg 800,- medregnet lim og alt. Bortsett fra porto da men vi leverte ut de fleste selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå