Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg overreagerer her, jeg (k 22) han (m 26). Kjæresten sier til meg at jeg kan bli mer sexy og få enda finere kropp om jeg trener meg, og da retter han det spesifikt mot rompe og pupper. Han sier at jeg er sexy og attraktiv, men at det er rom for forbedringer og at jeg kan bli enda mer sexy. I tillegg sier han at han gleder seg til når jeg får fastere pupper og rompe. Synes dere at det er innafor å si sånn til kjæresten sin eller ikke?

Anonymkode: 9ae75...a11

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er umodent og tankeløst. Det er tvilsomt at dette er mannen du skal ende opp sammen med. Finn en mann som respekterer deg og følelsene dine. 

Anonymkode: 90a24...75d

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som det er rom for å forbedre kvaliteten på din kjæreste....

Anonymkode: 280a1...bd1

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er fornøyd med deg selv, hvorfor er du sammen med en som bare bryr seg om utseende ditt? Trener han mye selv? Hvordan oppfører han sec ellers?

Anonymkode: 324c0...87b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei, nei. Bare nei. Finn deg en som liker deg som du er!

Anonymkode: 7411e...3be

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke innafor.

Jeg hadde faktisk begynt å trene rumpa mer, (fordi setemuskulaturen er svært viktig for hele kroppens bevegelsesapparat og virker forebyggende på skader og smerter på lang sikt), også hadde jeg dumpet fyren!

Så, hvis han da møter på deg tilfeldig noen måneder etterpå, så kan du svinse overlegent forbi ham med en sterk sprettrumpe og en enda sterkere psyke, vel vitende om at du fortjener noe bedre! 

PS. Man kan selvfølgelig ikke trene seg til fastere pupper🤔Han er jo dum hvis han tror det. Enda en grunn til å dumpe ham!

Mvh kvinne 39 år.

Anonymkode: cffa9...f28

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Enkelt svar til neste gang han setter i gang. "Tror du at du kan endre personligheten din til å bli et skikkelig fint menneske? For du er grei på mange måter, men hvis du heller vurderer andre etter indre verdier blir du helt fantastisk."

Her gjør han det hele veldig enkelt for deg, TS.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Gjest ZarahSweet
Skrevet

🤢🤮

Høres ut som en typisk overfladisk narsissist! 

Løp!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du er fornøyd med deg selv, hvorfor er du sammen med en som bare bryr seg om utseende ditt? Trener han mye selv? Hvordan oppfører han sec ellers?

Anonymkode: 324c0...87b

Han oppfører seg ellers fint og han slanker seg han også. Han er nå 98kg

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke innafor. Det er en måte å gi den andre komplekser på, å si at rumpa di og puppene dine ikke er faste nok for han nå. En ting er å oppmuntre hverandre, men han her glir jo over i å skulle kontrollere utseendet ditt litt.

Og man kan ikke trene seg til fastere pupper, tror han det er en muskel? Det er to klumper med fett. 

Fristende å spørre om man skal trene sammen en dag, du kan ta en puppeøkt og så kan han trene penisen sin, for du gleder deg til den blir litt bedre og 🙄

Jeg tror også dessverre mange sånne men innbiller seg at det bare er å ta squats, så kan alle damer få mega-rumpe. Men så følger de berter på insta som har operert rumpa og har idealer som ingen kan leve opp til. 

Så for å bli den perfekte dama, så må det silikon og greier til både her og der..

Anonymkode: 2832b...420

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten din har helt rett. Man blir man fysisk attraktiv om man trener. Både menn og kvinner. 

De kjærringene her som sier det er umodent og han er barnslig osv er bare bitter. Bitter fordi de ikke blir valgt pga utseende, og bitter fordi andre lykkes med fysisk attraktivitet og/eller endringer. Antageligvis gidder de ikke trene hardt nok selv. Eller er blitt for gammel til at de er fysisk attraktiv uansett. 

Bare å sette igang med treninga. Det har ingen negative sider med seg.

Anonymkode: e2678...a27

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, ZarahSweet said:

🤢🤮

Høres ut som en typisk overfladisk narsissist! 

Løp!

Ja, la oss alle velge partnere kun basert på indre verdier. Not! Det er det jo ingen som gjør. Selv ikke folk som er stygg. Man velger det beste man kan få. Også moraliserer man med indre verdier for å forsvare det at man ikke får bedre. Hvordan vet man dette? Fordi folk jevnt over er sammen med mennesker som er ca like fysisk attraktiv som dem selv. 

Gjest ZarahSweet
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, la oss alle velge partnere kun basert på indre verdier. Not! Det er det jo ingen som gjør. Selv ikke folk som er stygg. Man velger det beste man kan få. Også moraliserer man med indre verdier for å forsvare det at man ikke får bedre. Hvordan vet man dette? Fordi folk jevnt over er sammen med mennesker som er ca like fysisk attraktiv som dem selv. 

Du høres ikke helt vater ut👀 

Man blir ikke sammen med en person for den de er for å så be de endre på utseendet. Da har det ikke noe med kjærlighet å gjøre. Kun overfladisk piss.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kjæresten din har helt rett. Man blir man fysisk attraktiv om man trener. Både menn og kvinner. 

De kjærringene her som sier det er umodent og han er barnslig osv er bare bitter. Bitter fordi de ikke blir valgt pga utseende, og bitter fordi andre lykkes med fysisk attraktivitet og/eller endringer. Antageligvis gidder de ikke trene hardt nok selv. Eller er blitt for gammel til at de er fysisk attraktiv uansett. 

Bare å sette igang med treninga. Det har ingen negative sider med seg.

Det er ingen som er uenige i at trening er bra både for helsa og utseendet, men hvis man er så opphengt i rumpe og pupper som kjæresten til TS, så burde han kanskje funnet seg en kjæreste som var i besittelse av disse attributtene i utgangspunktet. Som @ZarahSweet skriver - man blir ikke sammen med en person for å be dem endre på utseendet.

Anonymkode: 55bdd...57b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

PS. Man kan selvfølgelig ikke trene seg til fastere pupper🤔Han er jo dum hvis han tror det. Enda en grunn til å dumpe ham!

Mvh kvinne 39 år.

Anonymkode: cffa9...f28

For det første er det IKKE greit å kommentere andres kropp slik din kjæreste gjør TS, og for det andre, slik anonym påpeker, så er han fullstendig feilinformert! Man kan ikke trene seg til fastere pupper. Faktisk er det større sjanse for at de blir litt slappere om du begynner å trene og i den forbindelse går ned i fettprosent, da fylde i puppene er mye fett. Han kan jo se på damer som trener mye styrke, de har jo nesten ikke pupper.

Å trene er viktig med tanke på helsa, men bør absolutt ikke være drevet av at noen kommenterer at du trenger bedre kropp. Jeg håper du klarer å stå opp for deg selv TS, og gir han beskjed om at slike kommentarer IKKE er greit! Og om han ikke tar til seg det så bør du vurdere å droppe han. Dette fordi kroppen din kommer til å forandre seg i løpet av livet, og å ha en mann som sier sånt vil kunne bryte ned selvfølelsen din. En god kjæreste bygger deg opp, ikke bryter deg ned.❤️ Du er mer enn god nok akkurat som du er, TS!

Anonymkode: 14a25...2c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Åååh! Jeg gleder meg til du får sixpack, masse muskler og 1% fett på kroppen akkurat som Knut på jobb 😍"

Anonymkode: 74f6f...c60

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er overhodet ikke innafor. Det er slemt,barnslig og overflatisk.
Du er sammen med en dust.

Anonymkode: 8ae7e...c98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 0.47):

men at det er rom for forbedringer og at jeg kan bli enda mer sexy. I tillegg sier han at han gleder seg til når jeg får fastere pupper og rompe. Synes dere at det er innafor å si sånn til kjæresten sin eller ikke?

Slipp han fri. Det der er ikke noe å samle på. Det er selvsagt ikke noe å si! Han er en overfladisk idiot.

Anonymkode: d2679...982

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 0.47):

Mulig jeg overreagerer her, jeg (k 22) han (m 26). Kjæresten sier til meg at jeg kan bli mer sexy og få enda finere kropp om jeg trener meg, og da retter han det spesifikt mot rompe og pupper. Han sier at jeg er sexy og attraktiv, men at det er rom for forbedringer og at jeg kan bli enda mer sexy. I tillegg sier han at han gleder seg til når jeg får fastere pupper og rompe. Synes dere at det er innafor å si sånn til kjæresten sin eller ikke?

Nei, han der hadde jeg seriøst gjort det slutt med. Hvis han ikke kan akseptere deg for sånn du er, så er han ikke verd å samle på! 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...