AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #1 Skrevet 1. mai 2024 Ja, som tittelen indikerer 😬 Endrer kjæresten din atferd/måte å kommunisere på, når han gamer med damer vs når han gamer med "gutta" ? Kjæresten min har generelt mange seksuelle undertoner/hint når han gamer med kompisene sine, mye seksuell humor (ikke nedverdigende om damer) så jeg stusser ikke nødvendigvis så mye på det, dersom han fortsetter med samme sjargongen når er ei dame som blir med. Det jeg derimot reagerte på, var at en av kompisene som samboeren min spiller med, ble ekstremt flørtete med ei som var med å game. Denne kompisen er i et forpliktende og langvarig forhold, og jeg merket at både samboeren min og noen andre faste gaming-kompiser, reagerte. Selv fikk jeg skikkelig avsmak og ble nesten litt irritert på kjæresten min, for at han ikke sa noe mer til denne kompisen (ja, feil og urettferdig av meg å bli irritert på min samboer for dette..) Jeg vil tro at samboeren min kanskje nevner det for kompisen sin, neste gang de gamer, men mest sannsynlig på en spøkefull måte. Er dette "normal" oppførsel blant menn som gamer? Anonymkode: e1687...340 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #2 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, som tittelen indikerer 😬 Endrer kjæresten din atferd/måte å kommunisere på, når han gamer med damer vs når han gamer med "gutta" ? Kjæresten min har generelt mange seksuelle undertoner/hint når han gamer med kompisene sine, mye seksuell humor (ikke nedverdigende om damer) så jeg stusser ikke nødvendigvis så mye på det, dersom han fortsetter med samme sjargongen når er ei dame som blir med. Det jeg derimot reagerte på, var at en av kompisene som samboeren min spiller med, ble ekstremt flørtete med ei som var med å game. Denne kompisen er i et forpliktende og langvarig forhold, og jeg merket at både samboeren min og noen andre faste gaming-kompiser, reagerte. Selv fikk jeg skikkelig avsmak og ble nesten litt irritert på kjæresten min, for at han ikke sa noe mer til denne kompisen (ja, feil og urettferdig av meg å bli irritert på min samboer for dette..) Jeg vil tro at samboeren min kanskje nevner det for kompisen sin, neste gang de gamer, men mest sannsynlig på en spøkefull måte. Er dette "normal" oppførsel blant menn som gamer? Anonymkode: e1687...340 Hehe morsomt. Anonymkode: c3add...f71
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #3 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hehe morsomt. Anonymkode: c3add...f71 Takk for et seriøst svar... Om du tror dette er trolling (som svaret ditt indikerer) så tar du feil. Anonymkode: e1687...340
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #4 Skrevet 1. mai 2024 Som reaksjonene til kjæresten din og de andre vennene hans tyder på, så er ikke det "normal" oppførsel nei. Kanskje blant gutter, men ikke blant menn. Anonymkode: 91d5b...d4b 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #5 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Som reaksjonene til kjæresten din og de andre vennene hans tyder på, så er ikke det "normal" oppførsel nei. Kanskje blant gutter, men ikke blant menn. Anonymkode: 91d5b...d4b Så da er dem gutter ja Ikke tørr bak øra Anonymkode: c3add...f71
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #6 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så da er dem gutter ja Ikke tørr bak øra Anonymkode: c3add...f71 Alder er tydeligvis ikke en god nok indikator på at en mann er en mann.. Hvis man fremdeles oppfører seg sånn i en alder av 33 år, så er det nok ikke så mye håp. Anonymkode: e1687...340
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #7 Skrevet 1. mai 2024 Det er vel ytterst få damer som driver med barneleker i voksen alder. Anonymkode: e156a...551 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #8 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel ytterst få damer som driver med barneleker i voksen alder. Anonymkode: e156a...551 Takk for irrelevant tilbakemelding. Anonymkode: e1687...340
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #9 Skrevet 1. mai 2024 Det kommer nok helt an på mannen. Min x var emosjonell utro med en gamerdame (videochattet med henne på natten, snakket seksuelt, sa han var singel, og flørtet åpenbart), mens min nåværende kjæreste kan jeg aldri se for meg kunne gjort noe sånt (selv om min nåværende ikke gamer i nærheten av så mye som xen min gjorde, og gamer primært med et par kompiser, kanskje en times tid om dagen eller så). Anonymkode: e73dd...27c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #10 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kommer nok helt an på mannen. Min x var emosjonell utro med en gamerdame (videochattet med henne på natten, snakket seksuelt, sa han var singel, og flørtet åpenbart), mens min nåværende kjæreste kan jeg aldri se for meg kunne gjort noe sånt (selv om min nåværende ikke gamer i nærheten av så mye som xen min gjorde, og gamer primært med et par kompiser, kanskje en times tid om dagen eller så). Anonymkode: e73dd...27c Er vel kanskje derfor jeg ble tatt litt på sengen, jeg har jo fryktet den situasjonen med kjæresten min, som du beskriver at din eksmann gjorde mot deg, mye fordi kjæresten min har så seksuell humor, uavhengig av hvem han gamer med. Så jeg hadde vel heller trodd at om en av de i den gjengen skulle oppført seg så upassende, så ville det være kjæresten min. Sjokket ble derfor stort da det kom fra han jeg har ansett som å være veldig trofast og anstendig, og som har vært i et langvarig forhold. Anonymkode: e1687...340
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #11 Skrevet 1. mai 2024 Jeg er kvinne og gamer. Min erfaring er at mennene legger seg etter deg, flørter med deg og det blir en slags konkurranse om å spille med deg. Dette fordi gamere ofte er ensomme og single menn. Noen er i et forhold, men de spiller ikke så ofte og skiller seg ut på den måten at de behandler dama akkurat på samme måte som de andre gutta. Helt ærlig skulle jeg ønske jeg var mann for noen ganger tror jeg at noen spiller med meg kun fordi jeg er dame og ikke fordi de faktisk liker å spille med meg. Anonymkode: d4928...836 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #12 Skrevet 1. mai 2024 Både jeg og han gamer, og av alle de hundre(kanskje tusen) mennene jeg har snakket med så er han en av de ytterst få som snakker til og behandler begge kjønn likt. Han har venner som flørter med damer/menn men det legger han seg ikke opp i. Jeg er 100% trygg på at han spiller med jenter han gamet med før vi ble sammen og omvendt. Anonymkode: 65751...656 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #13 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er kvinne og gamer. Min erfaring er at mennene legger seg etter deg, flørter med deg og det blir en slags konkurranse om å spille med deg. Dette fordi gamere ofte er ensomme og single menn. Noen er i et forhold, men de spiller ikke så ofte og skiller seg ut på den måten at de behandler dama akkurat på samme måte som de andre gutta. Helt ærlig skulle jeg ønske jeg var mann for noen ganger tror jeg at noen spiller med meg kun fordi jeg er dame og ikke fordi de faktisk liker å spille med meg. Anonymkode: d4928...836 Ts her: Jeg har ofte "vært med" når kjæresten gamer ved at jeg henger i discord-gruppen og småprater litt med gjengen i pausene (kjæresten og vennene hans som har invitert meg, ikke jeg som har trengt meg på 😄), og min erfaring har vært at de single damene/jentene veldig ofte legger opp til at samtalene blir seksuelle, mens damene som er i forhold, selv oppfører seg som en av gutta. Det er ytterst få i denne "gjengen" som er single, så med unntak av denne ene kompisen, så pleier det ikke å være så mye flørting eller desperate forsøk. Kanskje det har med alderen til disse damene/jentene å gjøre også? De jeg har oppfattet som flørtete og på kanten til desperate etter mannlig oppmerksomhet, har gjerne vært i tidlig 20-årene. Anonymkode: e1687...340
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #14 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Både jeg og han gamer, og av alle de hundre(kanskje tusen) mennene jeg har snakket med så er han en av de ytterst få som snakker til og behandler begge kjønn likt. Han har venner som flørter med damer/menn men det legger han seg ikke opp i. Jeg er 100% trygg på at han spiller med jenter han gamet med før vi ble sammen og omvendt. Anonymkode: 65751...656 Ja, er vel nesten det jeg sliter med når det kommer til samboeren min også. At han fortsetter å ha sin seksuelle sjargong som han har med gutta, når det kommer inn ei dame. Dvs, han endrer ikke sin behandling av damene, og for meg har det vært en utfordring, fordi det har føltes litt upassende, men i dette tilfellet er det kanskje positivt at han ikke forandrer seg bare fordi det kommer inn ei dame, da ser han vel på henne som en av gutta. Anonymkode: e1687...340
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #15 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her: Jeg har ofte "vært med" når kjæresten gamer ved at jeg henger i discord-gruppen og småprater litt med gjengen i pausene (kjæresten og vennene hans som har invitert meg, ikke jeg som har trengt meg på 😄), og min erfaring har vært at de single damene/jentene veldig ofte legger opp til at samtalene blir seksuelle, mens damene som er i forhold, selv oppfører seg som en av gutta. Det er ytterst få i denne "gjengen" som er single, så med unntak av denne ene kompisen, så pleier det ikke å være så mye flørting eller desperate forsøk. Kanskje det har med alderen til disse damene/jentene å gjøre også? De jeg har oppfattet som flørtete og på kanten til desperate etter mannlig oppmerksomhet, har gjerne vært i tidlig 20-årene. Anonymkode: e1687...340 Kan være alder ja. Var selv desperat som tenåring og tidlig 20 årene, men likte ikke mennene jeg fikk oppmerksomhet fra. Handlet om lav selvtilitt. Anonymkode: 91d07...ca8 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #16 Skrevet 2. mai 2024 Mannen min gamer, men han gamer bare med kompisene sine. De bor litt spredt rundt, så det er blitt måten for dem å "møtes" litt oftere på. Ingen seksuell tone eller seksuelle spøker, mer tvert om, har overhørt små snutter i forbifarten, bla. om ene kompisens datter og nye hendelser i livet hennes (barnehagestart da det var temaet), oppussing av leiligheten til en annen, og planlegging av bryllup 😂 Og sport, alltid sport. Det er mye mer juicy temaer når jeg slarver med venninner 😂 Så hadde ei ukjent jente hoppa inn der hadde hun sikkert kjeda seg forderva. Anonymkode: aceec...904
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #17 Skrevet 2. mai 2024 Jeg er gamer - og dame. Min erfaring er at mannfolka snakker til meg på samme måte som de snakker til andre mannfolk online. Mulig jeg har vært heldig der, eller så er det fordi vi er godt voksne alle sammen. (35-55 år) Anonymkode: 61664...62e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #18 Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, er vel nesten det jeg sliter med når det kommer til samboeren min også. At han fortsetter å ha sin seksuelle sjargong som han har med gutta, når det kommer inn ei dame. Dvs, han endrer ikke sin behandling av damene, og for meg har det vært en utfordring, fordi det har føltes litt upassende, men i dette tilfellet er det kanskje positivt at han ikke forandrer seg bare fordi det kommer inn ei dame, da ser han vel på henne som en av gutta. Anonymkode: e1687...340 Min er utelukkende seksuell med meg da, så har ikke akuratt den problemstillingen. Det du beskriver er helt vanlig kultur i gaming desverre. At folk med partnere flørter med andre er ganske vanlig. Anonymkode: 65751...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå