Gå til innhold

Hender med veldig tørr hud

SiljeKP68

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bruker canoderm og vasker alltid hendene med dusjsåpe i stedet for vanlig såpe når jeg er hjemme,  oftest den fra Eucerin.

Anonymkode: fb0b7...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd mye og Avenes Cicalfate håndkrem er en nok den beste. Den svir ikke, trekker inn raskt og fikser såre hender (heler hudbarrieren). Vasker hender mye i min jobb, og denne går jeg alltid tilbake til. En annen favoritt er håndbalmen/lotionen i Karma samt håndscrubben fra samme merke for å gjøre hendene myke igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sverger til La Roche Posay sin cicaplast håndkrem.

Jeg vasker hendene mye på jobb, og så lenge jeg bruker den trenger jeg ikke smøre mer enn 2-3 ganger om dagen. Andre håndkremer må jeg smøre omtrent hver time....

Anonymkode: 36b45...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bruker faktisk tørr olje fra nuxe som jeg sprayer på meg nesten etter hver håndvask når jeg er hjemme, hater å være klissete på hendene.. denne bruker jeg også i fjeset, kroppen og håret, liker ting som har flere bruksområder så jeg slipper så mange produkter. Litt parfymert men jeg reagerer ikke på det. 

Anonymkode: 754c1...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

The Ritual of Jing night rescue hand mask. Jeg har ocd og vasker hendene veldig mye. Bruker den hver kveld, et tykt lag, supereffektiv.

Anonymkode: 862f5...25b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...