Gå til innhold

Spiral- hvor lenge murringer og småblødninger etter innsett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk satt inn mirena spiral for to uker siden. Har innimellom murringer og daglig litt små "spotting"/ brun utflod. 
Lurer på hvordan erfaringene til andre er hvor lenge det er vanlig å ha det sånn? Håper veldig at det går seg til snart!

Anonymkode: 9ea74...2b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde i 6 mnd i strekk, etter det blødde jeg ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet

Murring den dagen. Litt blod etter innsett. Etter det har jeg ikke blødd eller hatt murring. Har satt inn to ganger, den første satt 5 år før jeg byttet, den andre har jeg hatt i ett år. Så hvis du fortsetter med murring hadde jeg hørt med gynekologen om det er vanlig. 

PS jeg var skikkelig redd for at det skulle være ordentlig vondt å ta den ut, det var det ikke. Ubehag, gikk fort over. Husk å puste!

Anonymkode: ca30a...594

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi og shitt i dag fikk jeg jammen meg "mensen"😣 jeg som trodde denne spiralen skulle stoppe all blødning! Kanskje jeg må bare være tålmodig? Lei av å gå med bind i to uker☹️

Anonymkode: 9ea74...2b7

AnonymBruker
Skrevet

Spottet i ca 6 mnd etter innsett. Har ikke mistet mensen helt, men har betraktelig mindre blødninger nå.

Hatt spiral i 1,5 år.

Anonymkode: a2e5c...798

AnonymBruker
Skrevet

Er på 11. mnd med blødning etter innsett..har nå fått resept på Cerazatte i tillegg, for å få slutt på blødningene. 

Anonymkode: c0aba...bf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...