AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #1 Skrevet 1. mai 2024 Fikk satt inn mirena spiral for to uker siden. Har innimellom murringer og daglig litt små "spotting"/ brun utflod. Lurer på hvordan erfaringene til andre er hvor lenge det er vanlig å ha det sånn? Håper veldig at det går seg til snart! Anonymkode: 9ea74...2b7
Melus Skrevet 1. mai 2024 #2 Skrevet 1. mai 2024 Jeg blødde i 6 mnd i strekk, etter det blødde jeg ingenting.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #3 Skrevet 1. mai 2024 Murring den dagen. Litt blod etter innsett. Etter det har jeg ikke blødd eller hatt murring. Har satt inn to ganger, den første satt 5 år før jeg byttet, den andre har jeg hatt i ett år. Så hvis du fortsetter med murring hadde jeg hørt med gynekologen om det er vanlig. PS jeg var skikkelig redd for at det skulle være ordentlig vondt å ta den ut, det var det ikke. Ubehag, gikk fort over. Husk å puste! Anonymkode: ca30a...594 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #4 Skrevet 3. mai 2024 Oi og shitt i dag fikk jeg jammen meg "mensen"😣 jeg som trodde denne spiralen skulle stoppe all blødning! Kanskje jeg må bare være tålmodig? Lei av å gå med bind i to uker☹️ Anonymkode: 9ea74...2b7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #5 Skrevet 3. mai 2024 Spottet i ca 6 mnd etter innsett. Har ikke mistet mensen helt, men har betraktelig mindre blødninger nå. Hatt spiral i 1,5 år. Anonymkode: a2e5c...798
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #6 Skrevet 3. mai 2024 Er på 11. mnd med blødning etter innsett..har nå fått resept på Cerazatte i tillegg, for å få slutt på blødningene. Anonymkode: c0aba...bf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå