Shaloow Skrevet 1. mai 2024 #1 Skrevet 1. mai 2024 Har en 9 år gammel Pomeranian som har hatt noen rare fakter før han spiser, siden jeg fikk han for 8 år siden. Han har alltid spint rundt i ring og slått labben sin mot enten veggen eller matskåla (lek). Men nå siste månedene har han begynt å bjeffe også, merker stor forskjell på hva slags bjeff det er. Veldig kort og bestemt lekebjeff. Er det noen som har samme type raring i hus? Vet noen hvorfor de holder på sånn før mat? Han gir seg ikke med bjeffinga med en gang heller, holder gjerne på et par minutter sånn🤭
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #2 Skrevet 2. mai 2024 Jada har en som skjønner at maten kommer fortest hvis hun står rolig og venter. Mens den andre spinner rundt og rundt i sirkel av glede, hylene er ikke alltid like lett å holde inne heller, så det blir noen rare ul. Anonymkode: 92b0a...d36
Tabris Skrevet 2. mai 2024 #3 Skrevet 2. mai 2024 Er det i det du gjør klar mat eller er det også etter maten er på gulvet og han har tilgang til den?
Shaloow Skrevet 2. mai Forfatter #4 Skrevet 2. mai Tabris skrev (På 2.5.2024 den 15.45): Er det i det du gjør klar mat eller er det også etter maten er på gulvet og han har tilgang til den? Ble sent svar her men, han bjeffer hver gang han skal spise. Han står å leker og driver å tar labben opp mot ting for å leke, samt bjeffer på maten som er på bakken. Uavhengig av hvilket rom vi er i, han gjør det selvom vi ikke er i nærheten overhodet. Helt merkelig oppførsel han begynte med ifjor😅 Hvis noen er hundevandt her så gjerne rop ut noen råd😂Har ikke bedret seg siden innlegget ble lagt ut for et år siden. Eneste som hjelper er å sitte ved siden av han mens han spiser, da er det minimalt.
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai tren på å legge inn kommando (fks HYSJ og en håndbevegelse 🖐️) hunden min ligger rolig under bordet og venter på at jeg skal sette ned skåla, så jeg har ikke dette problemet. Dette kan du trene inne og ute i sit. der hunden bjeffer. Anonymkode: 2cfa7...cca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå