AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Del Skrevet 1. mai Jeg leser slanketråder her inne, og jeg skjønner at alle personer er ulike. Men jeg ser ofte dette med å kose seg går igjen, gjerne hos de som sliter med vekten. Ofte er det da snakk om å være fornøyd med at man ikke går mer opp i vekt. Man skal kose seg i adventstiden og i julen. Så er det jo påske, og da må man kose seg. For å ikke snakke om mai, da er det både det ene og det andre. Og så er det sommer med grilling og is og utepils. Og oppi alt dette er det helger, bursdager, kurs med jobben, kino, utdrikningslag, jentekvelder, og whatever. Da gjør man jo ikke annet enn å «kose seg»? Anonymkode: 7f000...550 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 1. mai #2 Del Skrevet 1. mai For min del koser jeg meg med god mat. Dropp snacks og sjokolade. Jeg spiser til og med kveldsmat. Isteden for snacks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Del Skrevet 1. mai Det er den eneste gleden man har? Alt annet er mas og slit. Godteri er mitt lyspunkt i tilværelsen, det er vanskelig å gi slipp. Anonymkode: a760b...94e 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Del Skrevet 1. mai Jeg har alltid slitt med overvekt, og skal love deg at alle andre er mer opptatt av at jeg skal kose meg hele tiden. Det holder ikke å si at man er på diett og ikke spiser kake nå for eksempel, for jeg må jo kose meg. Får beskjed at jeg ikke må la slankingen ta overhånd osv. Det er virkelig ofte lettere å bare kose seg når alle andre gjør det. Anonymkode: 8a8da...735 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg leser slanketråder her inne, og jeg skjønner at alle personer er ulike. Men jeg ser ofte dette med å kose seg går igjen, gjerne hos de som sliter med vekten. Ofte er det da snakk om å være fornøyd med at man ikke går mer opp i vekt. Man skal kose seg i adventstiden og i julen. Så er det jo påske, og da må man kose seg. For å ikke snakke om mai, da er det både det ene og det andre. Og så er det sommer med grilling og is og utepils. Og oppi alt dette er det helger, bursdager, kurs med jobben, kino, utdrikningslag, jentekvelder, og whatever. Da gjør man jo ikke annet enn å «kose seg»? Anonymkode: 7f000...550 Jeg skjønner ikke hva du vil formidle her. Bortsett fra å skryte av deg selv da. Anonymkode: dcaa3...5d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 1. mai #6 Del Skrevet 1. mai Fordi hvis jeg skal holde motivasjonen oppe, så trenger jeg 1 eller 2 dager i uken, hvor jeg kan "kose meg" med "usunn" mat. Jeg har diskutert det med legene på sykehuset og de sier det er greit. Likevel har jeg gått ned ca. 15 kg på litt over 1 år. Så jeg har ikke dårlig samvittighet for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Kitty Skrevet 1. mai #7 Del Skrevet 1. mai "Snop er mitt dop" Jeg unner meg noe godt en gang i uka og når det er dager som påske og 17.mai o.l. men passer alltid på vekta. Har den gått opp litt, så er det hardtrening og sunn kost til den har gått ned igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #8 Del Skrevet 1. mai Det er det eneste som gir meg glede, hva annet skal jeg kose meg med? Anonymkode: f8ceb...995 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 1. mai #9 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg leser slanketråder her inne, og jeg skjønner at alle personer er ulike. Men jeg ser ofte dette med å kose seg går igjen, gjerne hos de som sliter med vekten. Ofte er det da snakk om å være fornøyd med at man ikke går mer opp i vekt. Man skal kose seg i adventstiden og i julen. Så er det jo påske, og da må man kose seg. For å ikke snakke om mai, da er det både det ene og det andre. Og så er det sommer med grilling og is og utepils. Og oppi alt dette er det helger, bursdager, kurs med jobben, kino, utdrikningslag, jentekvelder, og whatever. Da gjør man jo ikke annet enn å «kose seg»? Anonymkode: 7f000...550 Sukker avhengighet er svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #10 Del Skrevet 2. mai Hvorfor gjør du det til en individuell svakhet når hele samfunnet, alle rundt oss, er lagt opp til at kos=mat. Har man familie, jobb og venner, er man sosial, så er det umulig å slippe unna. Selv om man er "flink" og takker nei to ganger denne uken, så kommer det raskt en tredje og fjerde anledning og da er viljestyrken tynnslitt. Anonymkode: 9e361...bda 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #11 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 8.50): Hvorfor gjør du det til en individuell svakhet når hele samfunnet, alle rundt oss, er lagt opp til at kos=mat. Har man familie, jobb og venner, er man sosial, så er det umulig å slippe unna. Selv om man er "flink" og takker nei to ganger denne uken, så kommer det raskt en tredje og fjerde anledning og da er viljestyrken tynnslitt. Anonymkode: 9e361...bda Man kan vel kose seg med mat til fest og spesielle anledninger. Men når Narvesen og Circle K selger massevis av pølser boller og is så er ikke det fordi folk samles i sosiale lag. Jeg synes det skulle vært slutt på salg av søppelmat til folk på farten. Vekk med sukkerhylla og reolene rundt kassa, vekk med tilbud om kake og bolle til kaffen på kiosken. Det er ikke maten vi spiser sammen i spesielle anledninger som er problemet. Jeg tror som enkelte nevner her at det er ganske vanlig å bruke mat som kos for å stresse ned eller som et lite lyspunkt i en stressende tilværelse. Anonymkode: a16ee...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #12 Del Skrevet 5. mai Det høres vel mye verre ut med alle de som ALDRI noensinne ønsker å gjøre noe som helst usunt. Kan aldri røre en dråpe hverken brus eller alkohol. Aldri noensinne røre søtsaker, spise dessert, eller noe som helst. Ikke til 17-mai eller til julaften / nyttårsaften en gang. Snakk om å leve et ufattelig trist liv... Anonymkode: 13c5f...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå