Gå til innhold

Er det rett å ta setet til den som har reist seg og gått?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det oppsummerer det jeg tenker også. Men hva var egentlig så særskilt gromt med akkurat denne plassen, siden både damen kastet seg over den, og mannen reagerte slik han gjorde? Normal oppførsel ville jo vært at damen ble sittende på sin plass. Eller at mannen, om hun mot formodning skulle ha rappet plassen, bare ville trukket på skuldrene og satt seg et annet sted. Han burde ellers lagt igjen noe på plassen sin, ellers kunne jo noen intetanende kommet utenfra og fått seg en skyllebøtte også.

Anonymkode: 6ce9a...250

Små barn er jo slik også. De kan ha 1000 leker tilgjengelig. Men det er bare leken det andre barnet er opptatt med som frister. 😅 hvis jeg hadde gjort noe slikt så skulle jeg ha vært rimelig desperat og keen på denne mannen. 🥴 

Anonymkode: ba7b8...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har du sett på Friends? 😆

Anonymkode: 9a291...25d

Hva med Friends? 

Anonymkode: 249e8...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tror nok damen var rarere enn mannen. Det var jo hun som startet det hele. Kanskje hun likte han, hehe. Eller skjønte at: han her kommer jeg til å få en reaksjon fra, tji-hi-hi. 

Anonymkode: ba7b8...1cf

Mannen får kle på seg alle klærne hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mannen får kle på seg alle klærne hennes.

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er ikke HANS plass selv om han satt der før han gikk på do.. Du eier ikke en stol bare fordi du satt på den en stund.

Anonymkode: 87e0e...b7c

Nei men når du ser at en person går fra setet for å gå på toalettet så har ikke du mye folkeskikk om du tar plassen. 

Anonymkode: dadc9...b9b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Me for life skrev (16 timer siden):

Ingen eier noen av plassene, men det er ganske sært å kaste seg over plassen til en som går do. Og det er like sært å be vedkommende flytte seg når det er mange ledige plasser ellers. Men aller særest er vel å oppføre seg som en trassig toåring ved å nekte å høre etter eller å sparke i stolen til den plassen en vil ha. 

Fantastisk, skulle ønske jeg var der og kunne fått med meg fortsettelsen. Elsker slike særinger, de er krydderet i en kjedelig hverdag.

Jeg er så enig med deg😂

Anonymkode: eff76...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

?

En episode i Friends.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...