AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #1 Skrevet 1. mai 2024 Vi har en tenåring og en på ti. Vi har et godt forhold, men vibhar så lite sex, også hører jeg andre si at de også har mite sex. En kollega sa de hadde sex en gang i måneden, og vi har sex kanskje hver 6-8 uke. Jeg synes dette er lite, og jeg merker at det går utover følelsene og stemningen mellom oss. Etter sex har vi det kjempebra, men etter noen dager blir dette borte og det er bare hverdagen igjen. Så når vi har sex igjen så er alt supert igjen. Så jeg vil og trenger å ha sex oftere, men det bare skjer ikke Hvor ofte har man sex i en helt vanlig barnefamilie situasjon? Anonymkode: 3e6e6...3b4
Brunello Skrevet 1. mai 2024 #2 Skrevet 1. mai 2024 Dette varierer mye. Både for de med og uten barn. Det er ganske vanlig å ha sex 1-4 ganger i måneden. De fleste som har ofte sex er under 30 år. 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #3 Skrevet 1. mai 2024 Vi har sex 1-2 ganger i uka. Rundt 40 år. Anonymkode: 9b4a0...c6e 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #4 Skrevet 1. mai 2024 Den tittelen er ikke helt bra. Anonymkode: 2366e...34e 25 11
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #5 Skrevet 1. mai 2024 1 - 2 ganger i året. Ikke mulig ellers. Har barn som trenger 24 timers overvåking. Minimalt med avlastning Anonymkode: 0f8a2...7a5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #7 Skrevet 1. mai 2024 Det varierer veldig. Vi har mye sex i perioder, og lite sex i andre perioder. Men litt usikker på hvorfor du nevner barna oppi dette. Det er da ikke barnas skyld at dere har lite sex, det er deres egen skyld. Anonymkode: 6c123...579 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #9 Skrevet 1. mai 2024 Daglig. En tenåring og en seksåring. Har soveromsdøra stengt og ligger sammen på morgenen, noen ganger også på kvelden. Anonymkode: 2b6ce...4a4 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #10 Skrevet 1. mai 2024 Dere klarer vel å få til oftere om begge vil? Dette må dere jo snakke om! Vi har ca 3 ganger i uka. Rundt 40 år. Varierer mellom 0 - 4 barn/ungdommer i huset (begge har barn fra før), men har sjelden helt barnefri. Anonymkode: 7f5d0...712
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #11 Skrevet 1. mai 2024 Først var jeg men så skjønte jeg hva du mente… Anonymkode: b8eb7...ec8 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #12 Skrevet 1. mai 2024 Tror nok det varierer veldig fra par til par. Alt fra daglig til helt tørke. Vi har 3 barn (1-8 år) og har sex 3-8 ganger i uka. Ut fra det mine venninner deler så har vi mye sex til sammenligning. Viktigste er vel om begge parter er tilfredse med slik det er og at begge bidrar til å ta de grepene som trengs for å opprettholde et sexliv som begge kan leve med. Anonymkode: a4f82...ee8 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #13 Skrevet 1. mai 2024 Er det ikke lettere med så store barn enn små? Jeg har et barnehagebarn og da er kvelden eneste mulighet, siden vi ikke har barnevakt og har vanlige jobbtider og aldri har fri mens barnet er i barnehagen. Vi har sex ca annenhver kveld, fordi begge digger sex. Så store barn som dere har er vel litt vekk på ettermiddagene også? Og dere er vel på deres eget rom om kvelden/natta? Anonymkode: f876b...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #14 Skrevet 1. mai 2024 Ca 40 år gamle. 4-10 ganger i uka. Har en tenåring og to småbarn 50%. Anonymkode: 00240...c9d 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #15 Skrevet 1. mai 2024 Aldri. Lar barna være i fred 😅 Anonymkode: 58af6...479 1
Diskulis Skrevet 1. mai 2024 #16 Skrevet 1. mai 2024 Om det er barn i hus har ikke så mye å si på mengden, mer på typen sex. Mer frigjort i barnefri uke, tar i bruk flere rom, har mer sex midt på dagen og blir mer lyd. I barneuker blir det mest tilnærmet lydløs kosesex under dyna på kveld/morgen, når barn enten har sovnet eller stått opp og gått ned i 1.etg 🙂 Er i førtiårene, og uten at jeg fører logg vil jeg tro vi har sex ca annenhver dag i snitt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #17 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har en tenåring og en på ti. Vi har et godt forhold, men vibhar så lite sex, også hører jeg andre si at de også har mite sex. En kollega sa de hadde sex en gang i måneden, og vi har sex kanskje hver 6-8 uke. Jeg synes dette er lite, og jeg merker at det går utover følelsene og stemningen mellom oss. Etter sex har vi det kjempebra, men etter noen dager blir dette borte og det er bare hverdagen igjen. Så når vi har sex igjen så er alt supert igjen. Så jeg vil og trenger å ha sex oftere, men det bare skjer ikke Hvor ofte har man sex i en helt vanlig barnefamilie situasjon? Anonymkode: 3e6e6...3b4 Vi har alltid hatt barn i huset, fordi jeg allerede hadde et barn fra før. Har ikke blitt noe lite sex nei. Alt fra et par ganger i uka til flere ganger daglig... Anonymkode: 38489...937 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #18 Skrevet 1. mai 2024 Er 35 år, mannen noe eldre. Tre barn mellom 3 og 11. Har sex 1-3 ganger i uka, litt avhengig av min syklus og hva vi har tid til. Men min erfaring er at om man har lyst får man det til. Blir som regel på kvelden eller om vi er alene sammen på dagtid. Anonymkode: 43b9e...112
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #19 Skrevet 2. mai 2024 Oftest 2-3 ganger i uka. Vi har tre barn mellom 10 og 18 år. Det er ofte etter vi har lagt oss (må være stille hvis en av de store går på badet), eller på morgenen i helga. Det kan også være nede i stua hvis ungene er på rommene sine(vi hører hvis de kommer ned trappa), ute på tur i skogen eller i bilen. Vi kan også låse døra inn til låven og være der. Vi kan også ta en kjærestetur til hotell i nærmeste by. Anonymkode: 0d212...205
Irak Skrevet 2. mai 2024 #20 Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vi har en tenåring og en på ti. Vi har et godt forhold, men vibhar så lite sex, også hører jeg andre si at de også har mite sex. En kollega sa de hadde sex en gang i måneden, og vi har sex kanskje hver 6-8 uke. Jeg synes dette er lite, og jeg merker at det går utover følelsene og stemningen mellom oss. Etter sex har vi det kjempebra, men etter noen dager blir dette borte og det er bare hverdagen igjen. Så når vi har sex igjen så er alt supert igjen. Så jeg vil og trenger å ha sex oftere, men det bare skjer ikke Hvor ofte har man sex i en helt vanlig barnefamilie situasjon? Anonymkode: 3e6e6...3b4 Oisann....Dette var lite ja... Hvorfor har dere ikke mer sex enn dette? Barna deres er jo ganske store slik jeg ser det...Hva er det som tapper dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå