AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #1 Skrevet 1. mai 2024 Hva skjer dersom en starter med hormonplaster (østrogen) for tidlig? Kan en få for mye østrogen da? Jeg tror jeg har komt i overgangsalderen (47 år), har tåkehjerne, konstant sliten, humørsvingning til tusen osv. Fastlegen mente at hormonplaster vil hjelpe, men han tok ingen blodprøver? Anonymkode: 0a6de...444
katties Skrevet 1. mai 2024 #2 Skrevet 1. mai 2024 Skal man ikke ta noe for å teste at man ikke har gener for brystkreft e.l. før man begynner med østrogen da? 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #3 Skrevet 1. mai 2024 Du burde gå til en gynekolog / spesialist. De ser bla om du har igjen noen egg. Du trenger i tillegg gestagen og kanskje testosteron. Gå til en som vet hva du trenger og ikke en allmennlege. Anonymkode: 86f62...0a1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #4 Skrevet 1. mai 2024 Jeg har ikke livmor, så jeg trenger ikke gestagen. Men testosteron? Må man ha tilskudd av det også? Anonymkode: 0a6de...444
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #5 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke livmor, så jeg trenger ikke gestagen. Men testosteron? Må man ha tilskudd av det også? Anonymkode: 0a6de...444 Mulig., særlig hvis du blir litt depressiv, tiltaksløs og null sexlyst når du pøser på med østrogen. Kroppen din produserer nesten ikke testosteron lengere heller. Det kommer også i geleform og du får ikke bart og digre overarmer av det 😊 Anonymkode: 86f62...0a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå