AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #1 Skrevet 1. mai 2024 Han går inn i seg selv, kan svare surt eller ikke svare, de gangene han svarer er det ironisk og i en frekk tone. Umulig å kommunisere med han, og jeg føler meg skikkelig usikker og på egenhånd. Det suget ut all min energi, og jeg blir helt stille og tom rundt han. I dag har vært en sånn dag. Jeg tok det opp, sier at jeg føler meg ikke respektert i måten han svarer/ikke svarer på., hvorfor han blir på den måten? "Eh unnskyld da?", og går fra situasjonen. Forsetter sånn resten av kvelden, før han kanskje våkner opp i godt humør og sier "sur du er daaaa!" På en liksom humoristisk måte. Kan noen forklare hva som skjer? Anonymkode: 2bc32...eb7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #3 Skrevet 1. mai 2024 VetAlt skrev (3 minutter siden): Umoden oppførsel. Hvor gamle er dere? Ja jeg forstår ikke hva det er... to barn. Jeg er 31, han er 34. Anonymkode: 2bc32...eb7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #4 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han går inn i seg selv, kan svare surt eller ikke svare, de gangene han svarer er det ironisk og i en frekk tone. Umulig å kommunisere med han, og jeg føler meg skikkelig usikker og på egenhånd. Det suget ut all min energi, og jeg blir helt stille og tom rundt han. I dag har vært en sånn dag. Jeg tok det opp, sier at jeg føler meg ikke respektert i måten han svarer/ikke svarer på., hvorfor han blir på den måten? "Eh unnskyld da?", og går fra situasjonen. Forsetter sånn resten av kvelden, før han kanskje våkner opp i godt humør og sier "sur du er daaaa!" På en liksom humoristisk måte. Kan noen forklare hva som skjer? Anonymkode: 2bc32...eb7 Psykisk vold i lettere utgave. Du blir rolig,utrygg og usikker rundt HAN. Kjenner meg igjen ,slik gjorde eksen meg og + litt til. Uutholdelig situasjon!!! Kom deg bort. Anonymkode: f1f03...3ea 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #5 Skrevet 1. mai 2024 Siden dere har barn hadde jeg gitt ham et tilbud - bli med i parterapi nå! Og om han ikke vil, da hadde jeg sagt at da ringer jeg mekling istedenfor. Mest trolig blir han ikke med i parterapi... Jeg hadde gått for barnas del, like mye som min egen del. Ingen barn bør leve 100 % sammen med forelder som driver psykisk vold mot den andre, og hvor den andre akspterer og tilpasser seg volden. Anonymkode: 00cb0...630
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #6 Skrevet 1. mai 2024 Han respekterer deg ikke og han manipulerer deg. Dette er oppførsel som virker nedpsykende over tid. Hvis han har et problem med noe, må han si ifra på en ordentlig måte, og hvis han trenger space, må han også si ifra på en ordentlig måte. Hvis han ikke klarer eller vil si ifra på en ordentlig måte at han trenger space, eller er irritert over at du ikke ønsker sex, eller hva det nå enn er for noe, så handler det om noe annet, som feks at han har mistet følelser for deg, er irritert og føler forakt, er sint på deg, et cetera. Du må kreve at han gir deg et ordentlig svar på hva som skjer med ham, og hvis han ikke gjør det, så synes jeg også at du bør oppsøke hjelp, for en sånn oppførsel er rett og slett skadelig å bli utsatt for over tid. Anonymkode: f8308...d87
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #7 Skrevet 1. mai 2024 Svaret er nok at han ikke vet hvordan man skal kommunisere. Dette handler ofte om hva individet lærte av foreldre som barn. Anonymkode: 6ad25...d2b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #8 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Svaret er nok at han ikke vet hvordan man skal kommunisere. Dette handler ofte om hva individet lærte av foreldre som barn. Anonymkode: 6ad25...d2b Men er det ikke bevisst det han holder på med mener du? For meg blir det psykisk vold, mens for han er det kommunikasjonsproblemer? Anonymkode: 2bc32...eb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå