AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #1 Del Skrevet 1. mai 2024 Ja en som i barndommen mobba meg har trykka like på meg på en chatteside. Jeg tror ikke han vet hvem jeg er. Jeg er ikke den som bærer nag til folk og jeg tror på at folk kan forandre seg. Men allikevel fikk jeg litt grøss når jeg fant ut hvem han var. Jeg tror ikke han kjenner igjen meg. Jeg trykka nesten like på han og da han så ok ut og hadde en bra tekst. Men så etterhvert det var noe kjent med han og fant han på facebook. Min fornuftige side sier at jeg ikke skal tenke på det. Men er nesten så jeg fikk lyst til og spille han et pek for alt han gjorde i min barndom, dette varte over år. Noen som kan pønske ut noe sammen med meg. Liten jævel i meg i dag..... Anonymkode: fab7b...5df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #2 Del Skrevet 1. mai 2024 Kan du ikke heller glede deg over at han er interessert i deg, men du vil ikke ha han. Bare la det passere.. Det kommer lite godt av hevn. I hvert fall ikke når han nok fortsatt kunne såret deg, den dag i dag.. Anonymkode: 9d299...b45 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #3 Del Skrevet 1. mai 2024 Drit i han. Han er et tilbakelagt kapittel. Det er mye sunnere for deg å bevege deg videre enn å la han fortsette å ha makt over ditt følelsesliv. Anonymkode: 05e79...c84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #4 Del Skrevet 1. mai 2024 Jeg hadde ikke gjort det. Du kommer til å angre. Bare la det passere. Anonymkode: 8aa73...fa8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #5 Del Skrevet 1. mai 2024 La det passere. Anonymkode: cd021...79e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #6 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde ikke gjort det. Du kommer til å angre. Bare la det passere. Anonymkode: 8aa73...fa8 Så man skal bare akseptere at en mobber ødelegger livet ditt? Interesting. Anonymkode: 30935...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 1. mai 2024 #7 Del Skrevet 1. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja en som i barndommen mobba meg har trykka like på meg på en chatteside. Jeg tror ikke han vet hvem jeg er. Jeg er ikke den som bærer nag til folk og jeg tror på at folk kan forandre seg. Men allikevel fikk jeg litt grøss når jeg fant ut hvem han var. Jeg tror ikke han kjenner igjen meg. Jeg trykka nesten like på han og da han så ok ut og hadde en bra tekst. Men så etterhvert det var noe kjent med han og fant han på facebook. Min fornuftige side sier at jeg ikke skal tenke på det. Men er nesten så jeg fikk lyst til og spille han et pek for alt han gjorde i min barndom, dette varte over år. Noen som kan pønske ut noe sammen med meg. Liten jævel i meg i dag..... Anonymkode: fab7b...5df Hvorfor ikke kjøre på å trykke like om du ikke bærer nag...? Du vet jo ikke hva du går glipp av. Endret 1. mai 2024 av Fighter83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rorodinbåt Skrevet 1. mai 2024 #8 Del Skrevet 1. mai 2024 (endret) vær lur nå Endret 1. mai 2024 av rorodinbåt glemte å være anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 1. mai 2024 #9 Del Skrevet 1. mai 2024 Chatteside? Hva er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #10 Del Skrevet 1. mai 2024 Prøv å bli kjent med han, og Finn ut hvorfor han mobbet og hva han tenker om det i dag. Anonymkode: 2c6ac...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #11 Del Skrevet 1. mai 2024 Det var en gutt som var eldre som var så ekkel mot meg på ungdomsskolen, meg en usikker jente da med litt spiseforstyrrelse, still. og plutselig på videregående, da var han hypp på meg, ble visst en svane i hans øyne, han kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke gadd å bli bedre kjent. Anonymkode: 0ca84...588 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #12 Del Skrevet 2. mai 2024 Han kødder med deg som underholdning. Anonymkode: 591bb...e19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #13 Del Skrevet 2. mai 2024 Mange mobbere er ikke klar over at dem har mobbet. Jeg har aldri blitt mobbet, men ble av og til litt små ertet (noe jeg syns var bare litt gøy), mens min venninne oppfattet det som mobbing og hun har følt seg mobbet igjennom barne og ungdsomsskolen. Folk forandrer seg. Og personlig så ville jeg ha snakket med ham og forklart at det og det han sa og gjorde, så følte du at du ble mobbet. Han vil nok kanskje bli overrasket, for kanskje erting / sarkasmene var hans greia for å få oppmerksomhet i fra deg Anonymkode: 8ff3b...227 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #14 Del Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ja en som i barndommen mobba meg har trykka like på meg på en chatteside. Jeg tror ikke han vet hvem jeg er. Jeg er ikke den som bærer nag til folk og jeg tror på at folk kan forandre seg. Men allikevel fikk jeg litt grøss når jeg fant ut hvem han var. Jeg tror ikke han kjenner igjen meg. Jeg trykka nesten like på han og da han så ok ut og hadde en bra tekst. Men så etterhvert det var noe kjent med han og fant han på facebook. Min fornuftige side sier at jeg ikke skal tenke på det. Men er nesten så jeg fikk lyst til og spille han et pek for alt han gjorde i min barndom, dette varte over år. Noen som kan pønske ut noe sammen med meg. Liten jævel i meg i dag..... Anonymkode: fab7b...5df Og hva gjør det med deg hvis han unmatcher deg? Anonymkode: 2ff9e...d1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #15 Del Skrevet 2. mai 2024 Tror ikke det kommer noe godt ut av hevn. Stolt av hvordan min sønn taklet å treffe på sin mobber fra barndommen som ung voksen. Han var ærlig om hvordan han hadde opplevd det, men lyttet også til den andres historie. De knyttet et vennskap gjennom den ærlige samtalen begge veier. Slik ble sår leget, istedenfor å bli revet opp igjen/bli verre. I sommer skal de på ferie sammen. De to og noen andre venner. Anonymkode: abee7...db0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #16 Del Skrevet 3. mai 2024 Fortell akkurat som du føler, og at du ble provosert av at han trykket like. Fortell han også hvor jævlig du hadde det i 8 år, han fortjener å vite. Anonymkode: dc53b...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #17 Del Skrevet 3. mai 2024 Jeg vet ikke hvor langt tilbake i tid det er, men det kan hende at mobberen har blitt voksen og prøver å gjøre noe litt vennlig. Jeg tenker det er bedre å ignorere enn å gjøre noe dumt. Anonymkode: 9f853...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #18 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 1.5.2024 den 21.38): Så man skal bare akseptere at en mobber ødelegger livet ditt? Interesting. Anonymkode: 30935...04b Nei, men man skal ikke rote voksenlivet sitt inn i det. Det kommer det ingenting godt ut av. Anonymkode: 5b3b7...c28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 4. mai 2024 #19 Del Skrevet 4. mai 2024 On 5/1/2024 at 9:38 PM, AnonymBruker said: Så man skal bare akseptere at en mobber ødelegger livet ditt? Interesting. Anonymkode: 30935...04b Er vel lite som tyder på at TS opplever at denne mobberen ødela livet hennes? Folk forandrer seg og vokser opp, jeg er definitivt ikke den samme (dritt)ungen nå, som jeg delvis kunne være da jeg vokste opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #20 Del Skrevet 4. mai 2024 Fjompenisse skrev (6 timer siden): Folk forandrer seg og vokser opp... Tja. Som regel egentlig ikke. Folk forandrer seg mye ytre sett, men moral er mye ferdig lagd. Og ikke minst de fleste holder nær kontakt med familien som oppdro dem. Og foreldrene er ofte minst like lulu som ungen. Anonymkode: 5b3b7...c28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå