AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Del Skrevet 1. mai Holder på å strikke Ankerskjole overfra og ned. omgangen beg var bak på kjolen. etter at jeg har satt ermemasker til hvile, står det nå at omgangens begynnelse fra nå av blir under høyre erme....da er det jeg lurer på : HVOR under høyre ermet? I raglanmasken? I noen av de 6 maskene jeg la opp ( løkkeopplegg) ? blir veldig glad om du kan hjelpe meg Anonymkode: cdc8f...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Del Skrevet 1. mai Midt i de maskene du har lagt opp under ermet, dvs sett en maskemarkør på pinnen så den har tre oppleggsmasker på hver side. Anonymkode: aed76...4b1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Del Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Midt i de maskene du har lagt opp under ermet, dvs sett en maskemarkør på pinnen så den har tre oppleggsmasker på hver side. Anonymkode: aed76...4b1 Tusen hjertelig takk ts Anonymkode: cdc8f...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå