AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Del Skrevet 1. mai Hei, Noen tips til hvordan gå ned i vekt? Har muffinskropp, og spesielt muffinsmage, som henger litt etter 4 svangerskap. Vil gjerne komme raskt i gang og se resultat fort for å holde meg motivert. Noen tips til enten type kosthold"kur", der man slipper å sulte seg men fortsatt mister fett i greit tempo. Tar gjerne i mot tips til coach osv dere har god erfaring med. Anonymkode: 700d6...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Del Skrevet 1. mai Hvis du vil slippe å være sulten er keto eller carnivore perfekt. Sjekk f.eks ut Kelly Hogan på Instagram. Anonymkode: 5d583...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 1. mai #3 Del Skrevet 1. mai Jeg skal banne litt i kirka nå, men jeg hadde gode resultater med "Fatburn Fix" fra Mari Krogshus, 2020-kurset. Gikk ned 9 kg på 2 mnd, og følte at jeg spiste mye god mat Hun har justert konseptet noe nå, ser det ut til, men det koster bare noen hundrelapper, så det kan være verd forsøket. Kurset er lavkarbo-basert, bare sånn at du er klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Del Skrevet 1. mai Streng lavkarbo eller keto. Mulig å lage mye god mat, kan spise seg mett, hormonene henger med og en slipper cravings. Anonymkode: 49b49...64a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Del Skrevet 1. mai Roci skrev (4 timer siden): Jeg skal banne litt i kirka nå, men jeg hadde gode resultater med "Fatburn Fix" fra Mari Krogshus, 2020-kurset. Gikk ned 9 kg på 2 mnd, og følte at jeg spiste mye god mat Hun har justert konseptet noe nå, ser det ut til, men det koster bare noen hundrelapper, så det kan være verd forsøket. Kurset er lavkarbo-basert, bare sånn at du er klar over det. Har du holdt vekta siden da? Fortsatt med lavkarbo eller justert kostholdet? 😊 Anonymkode: 09a58...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 2. mai #6 Del Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du holdt vekta siden da? Fortsatt med lavkarbo eller justert kostholdet? 😊 Anonymkode: 09a58...a6a Ja, holdt vekta siden da og helt fram til nå i vinter, faktisk, med PF og moderat lavkarbo med rom for utskeielser. Nå har jeg som nevnt lagt på meg litt (4 kg), fordi kostholdet av ulike årsaker har sklidd ut, det har vært mye stillesitting (stillesittende jobb pluss at jeg studerer), og så er jeg i overgangsalderen. Nå kjører jeg tilsvarende opplegg for å komme ned i vekt igjen, og har gått ned 1 kg på 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Del Skrevet 2. mai Du kan prøve deg på stor kalori underskudd (typ 1000 kcal), det kan faktisk gi deg mindre sultfølelse. Resultatene kommer raskere, men du må ha, som etter alle dietter, stor fokus på livsstilen etter dietten. Anbefaler å høre på denne podcast episoden 🙂 https://m.youtube.com/watch?v=yDCxd7_xhko&pp=ygUQbWFydGluIG1hY2RvbmFsZA%3D%3D Anonymkode: 5f64b...c4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå