AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #1 Skrevet 1. mai 2024 For mange år siden overhørte jeg et rykte vedrørende en savnet sak. Dette kan være rent oppspinn uten at jeg vet det, men kan kanskje være i interesant informasjon. Vet at politiet ikke har lov å spore opp anonyme tipsere om det ikke er fare for at noe alvorlig kan skje og det er det ikke her i dette tilfellet. Jeg vil ikke blandes inn i noe, og lurer på om noen har erfaring med anonyme tips? Ville dere tipset på bakgrunn av et rykte? Anonymkode: 0ebb4...79a
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #2 Skrevet 2. mai 2024 Du kan la det være opp til politiet å bedømme dette, de kan ha fått lignende tips fra før. Send gjerne en e-post til politiet der du gjør oppmerksom på at du ikke vet om ryktet stemmer, men at du ønsker å gjøre dem klar over denne informasjonen. De kan nå deg gjennom e-posten din om de ønsker å kontakte deg, men du kan presisere at du helst ønsker å være anonym. Dette gjør at du blir tatt mer seriøst. Politiet har taushetsplikt, så ingen bringer videre at du har gitt denne informasjonen. Anonymkode: 40fc7...797 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå