AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #1 Skrevet 1. mai 2024 Noen som har tatt bachelor i sosialt arbeid eller barnevern ved UIT de siste årene, som kan si noe om hvilke spørsmål som kommer på muntlig eksamen (forsvare bachelor-oppgaven)? Anonymkode: 7b6f7...757
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #2 Skrevet 1. mai 2024 Vi hadde trekkoppgave i siste muntlige eksamen (vår, siste semester). Jeg trakk oppsøkende arbeid. Gikk barnevern, UiT Anonymkode: e7f93...f0e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #3 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi hadde trekkoppgave i siste muntlige eksamen (vår, siste semester). Jeg trakk oppsøkende arbeid. Gikk barnevern, UiT Anonymkode: e7f93...f0e Når var dette, og var det på bachelor-emnet? Anonymkode: 7b6f7...757
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #4 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi hadde trekkoppgave i siste muntlige eksamen (vår, siste semester). Jeg trakk oppsøkende arbeid. Gikk barnevern, UiT Anonymkode: e7f93...f0e Nå er vel en muntlig forsvaring noe annet enn en muntlig eksamen. Da du skal forsvare bacheloroppgaven du har skrevet, og får spørsmål ut ifra den. Da er det ikke trekking av noe tema. Det er ikke sikkert at alle studiestedier har krav om at studentene skal forsvare sin oppgave. Det hadde hvertfall ikke vi på NTNU. Men det var i 2020, når korona var - så det kan jo være grunnen at vi slapp unna. Anonymkode: c8617...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå