Gå til innhold

Når mistet dere sexlyst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, 38, og har i og ror seg null sexlyst. Vet ikke om der er normalen i dag

Anonymkode: 2e125...5f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg er mann, 38, og har i og ror seg null sexlyst. Vet ikke om der er normalen i dag

Hva betyr dette? Uansett, det er ikke normalt nei. Jeg har aldri hatt høyere lyst enn det jeg har nå. 45 år.

Anonymkode: 96166...a1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva betyr dette? Uansett, det er ikke normalt nei. Jeg har aldri hatt høyere lyst enn det jeg har nå. 45 år.

Anonymkode: 96166...a1a

Det betyr at jeg ikke leste korrektur først. I og for seg

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du partner? Hat samme partner lenge? 

Jeg har alltid hat god sexlyst, var i et forhold tidligere der han ikke ville ha sex, da fikk jeg eksra fokus på det. Nå er jeg i e forhod der jeg har tilgang på så mye sex jeg bare ønsker. Har fremdeles lyst på sex. Så normalt er vel opp til hver og enkelt. 

Anonymkode: f7eba...250

Gjest Gentleman59
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri hatt mer sexlyst og -evne enn nå, dessuten er jeg tryggere på å utforske og leke nå, mye mer enn før. Jeg har passert 60.
Sex handler om kommunikasjon, og kåthet begynner mellom ørene, ikke mellom bena. 
Jeg synes det er rart hvor mange her på KG som fremstår som asexuelle og totalt uten lekelyst. Noen ganger humrer jeg og tenker at her inn er det mange som bare har sex med lyset av - og bare i sengen. 

AnonymBruker
Skrevet

Mistet gradvis men ganske raskt interesse for og lyst på sex fra slutten av 30 årene. 
Er nå 45. Liker sex. Det er godt og gøy, men føler aldri på noe behov for sex lenger. Jeg tar feks aldri noe initiativ til sex, men blir lett med når den andre tat initiativ.

Testosteron målt i fjor til å ligge i øvre sjikt av normalområdet. Er rett og slett bare litt lei tror jeg. Har hatt sex i 30 år og spenning og nyskjerrighet er borte. Spenning og nyskjerrighet har vært en drivende faktor for min sexlyst.

Anonymkode: 0f490...ac1

• Nyttig 1
Skrevet

Er vel ganske vanlig at den går nedover etter 40, men er vel normalt å ha behov flere tiår etter det. At noen inbiller seg at den er høyere nå som middelaldrene enn i tenårene er jo selvbedrag, men men😂

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Har gått litt i bølger, men etter at jeg begynte på antidepressiva er jeg nesten aldri kåt. Det passer egentlig veldig fint da kona ikke har lyst mer enn omtrent en gang i året uansett.

Anonymkode: ccfd7...65c

• Liker 1
Skrevet

Er alene, nærmere 40  selv, og lysten er absolutt  til stedet

Skrevet

Har aldri mistet den.(..)

AnonymBruker
Skrevet
Loff77 skrev (1 time siden):

Er vel ganske vanlig at den går nedover etter 40, men er vel normalt å ha behov flere tiår etter det. At noen inbiller seg at den er høyere nå som middelaldrene enn i tenårene er jo selvbedrag, men men😂

På kornet! Selvbedrag motivert av alderspanikk😂😂

Anonymkode: 2b9f3...2a7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

På kornet! Selvbedrag motivert av alderspanikk😂😂

Anonymkode: 2b9f3...2a7

Har høyere lyst nå, enn i 20 årene. Tenårene husker jeg faktisk ikke, altfor lenge siden

AnonymBruker
Skrevet

Mistet sexlyst generelt eller sexlyst på partner? Mister personlig aldri den generelle sexlysten, men mister etter en stund lysten på sex med samme person. Blir kjedelig. 

Anonymkode: 2476c...650

• Liker 2
Skrevet

Når jeg ble operert for kreft og fjernet“alt“ nedi der😔Men har en svært forståelsesfull mann som heretter må ta alt av initiativ(jeg har jo ikke lyst så husker ikke på det i hverdagen heller😒) og dette gjør han med glede, det reddet forholdet vårt for han har sine behov og det har jo egentlig jeg også, jeg kjenner de bare ikke lengre. Så sengelivet vårt er heldigvis fortsatt toppers🥰 

Skrevet

Når jeg er i forhold og partneren min har vært utro.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Praktspragla skrev (1 time siden):

Når jeg er i forhold og partneren min har vært utro.

Fysj

Anonymkode: 4d092...58d

AnonymBruker
Skrevet

I går.

Anonymkode: 4aa70...0d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mistet gradvis men ganske raskt interesse for og lyst på sex fra slutten av 30 årene. 
Er nå 45. Liker sex. Det er godt og gøy, men føler aldri på noe behov for sex lenger. Jeg tar feks aldri noe initiativ til sex, men blir lett med når den andre tat initiativ.

Testosteron målt i fjor til å ligge i øvre sjikt av normalområdet. Er rett og slett bare litt lei tror jeg. Har hatt sex i 30 år og spenning og nyskjerrighet er borte. Spenning og nyskjerrighet har vært en drivende faktor for min sexlyst.

Anonymkode: 0f490...ac1

Så du er utlært du da eller? 

Skrevet

Ikke ennå, og nå er jeg 49. Ikke utlært heller. Utvikler oss stadig. 

Skrevet

Å miste sexlyst?

Hva er det?

Det har jeg ikke merka noe til 😂🤭🫣

Kanskje det er feil kjemi mellom deg og partneren din? 

Har du tenkt på det? 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...