AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #1 Del Skrevet 1. mai 2024 Jeg var sammen med en fyr før, så etterpå ble jeg sammen med hans kompis. Nå har denne fyren jeg var med før tatt avstand til sin kompis, er det vanlig i guttegjenger også? Jeg dumpet han forrige fordi jeg mistet følelser. Anonymkode: 5347a...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #2 Del Skrevet 1. mai 2024 Er du en tenåring? Klart han beskytter seg selv med å ta avstand. Det er det beste han kan gjøre for sin egen psykiske helse. Alle voksne personer forstår dette. Anonymkode: 1d2fc...e5a 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 1. mai 2024 #3 Del Skrevet 1. mai 2024 Det spørs vel. Han hadde vel følelser for deg og syntes det er sårt? Er ikke sikkert kompisen hans er så grei med han heller. Sitter å skryter av hvor mye dere ligger sammen etc. Jeg ser det at det kan være vondt og ubehagelig for fyren. Hvis det er noe slikt som skjer. Da hadde jeg også kuttet ut tvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #4 Del Skrevet 1. mai 2024 Hvor lang tid gikk det fra bruddet til du ble sammen med kompisen? Og ja, det er veldig vanlig at det ikke aksepteres at noen blir sammen med venners ekser... Anonymkode: 1b7b8...70c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #5 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg var sammen med en fyr før, så etterpå ble jeg sammen med hans kompis. Nå har denne fyren jeg var med før tatt avstand til sin kompis, er det vanlig i guttegjenger også? Jeg dumpet han forrige fordi jeg mistet følelser. Anonymkode: 5347a...ccd Dere forventet at vennskapet skulle fortsette som om ingenting hadde skjedd? Anonymkode: 8c04f...da4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. mai 2024 #6 Del Skrevet 1. mai 2024 Ikke så gøy å bli buksvoger med kompisen sin vel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 1. mai 2024 #7 Del Skrevet 1. mai 2024 Selvfølgelig. Hva hadde du forventet egentlig? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå