Gå til innhold

Block Watne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Sitter og søker litt etter hus, men jeg synes det er vanskelig å finne prislister på sider med ferdighus. Må man som regel bestille kataloger for å få tilgang til prisliste?

Har sett på Block Watne sine siden - det huset som heter Eidsvoll, og lurer veldig på hva det koster.

Er det noen som har link til andre fine hus? Det må være litt stort, minst 250 kvm. Hvordan er de ulike leverandørene i forhold til pris? Kvalitet? Noen som vet?

Skrevet

Regner med du må bestille katalog. Når det er snakk om hus er det jo ikke bare å sett én pris, det må listes opp hva som inngår i den prisen osv, derfor er det mest naturlig at det blir tatt i katalog.

Skrevet

Jeg tipper at de fleste ferdighus-leverandørene holder prisene unna internett. Og det kan være ganske så nyttig å ta en prat med dem, slik at de kan finne riktig hustype for tomten og gi deg en riktig pris. I mange tilfaller passer ikke husene perfekt til tomten og da må prisen justeres noe.

De ønsker nok at evt. kunder skal forstå at prisen ikke inkluderer grunnmur, gravearbeider osv. Når man ser et ferdig hus på nettet, MED pris, så er det lett å misforstå.

Jeg kan i alle fall anbefale Horten Hus

De har lang erfaring og har et godt utvalg synes jeg.

Skrevet

Jeg vil også gjøre deg oppmerksom på at det er flere husleverandører som er tilknyttet et arkitektkontor som tegner hus som er skreddersydd til tomt og behov. Mange tror at det er mye dyrere å få et hus arkitekttegnet - men det stemmer ikke alltid. Det kan være dyrer å endre på et ferdighus enn å tegne et nytt - og så får du det akkurat slik du ønsker - noe som var viktig da vi bygde hus for noen år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...