AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Del Skrevet 1. mai Hei. Har hatt eggløsning og nå så verker det nedover rumpa, rumpeballene liksom 🤣 Er det flere som får slike smerter etter eggløsning? Anonymkode: ff3df...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Del Skrevet 1. mai Det høres ikke ut som det har en sammenheng med eggløsning. Får du det hver mnd eller er dette første gangen? Anonymkode: 2a813...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Del Skrevet 1. mai Man kan ha smerter i kroppen som ikke har noe med eggløsning å gjøre- selv om det er like før eller etter.. dersom du får det hver mnd samme tid/sted så er det nok noe du opplever, men er det første gang så har det nok ingenting med saken å gjøre. Anonymkode: d087c...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Del Skrevet 1. mai Jeg kan få det like før mensen, da kan jeg få smerter nedover ene låret og rumpa, men dette har kommet etter andre fødselen min. Anonymkode: ff3df...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Del Skrevet 1. mai Pleier ikke å ha det ved eggløsning. Anonymkode: ff3df...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Pleier ikke å ha det ved eggløsning. Anonymkode: ff3df...799 Da har det nok ingenting med eggløsningen din å gjøre. Anonymkode: d087c...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå