AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #1 Del Skrevet 1. mai 2024 Når kommer jeg til å få faktura for strøm i april? Jeg har Fjordkraft og nå ligger det ingen fakturaer i appen. Overtok bolig 1. April så dette er første gang jeg betaler for strømmen. Har bare leid før inkludert strøm så aner ikke hvordan det fungerer så derfor dumt spørsmål... Anonymkode: b60b7...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #2 Del Skrevet 1. mai 2024 Du må vente rundt 1 måned på inkassokravet og ytterlige 2 måneder for å få det automatiske lønnstrekket. Anonymkode: 8422f...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #3 Del Skrevet 1. mai 2024 Det er litt ulikt fra selskap til selskap, men som regel kommer fakturaen rundt 7.-10. neste måned, med forfallsdato 14. dager etter fakturadato. Anonymkode: 228d6...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #4 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må vente rundt 1 måned på inkassokravet og ytterlige 2 måneder for å få det automatiske lønnstrekket. Anonymkode: 8422f...d86 Har du svart i feil tråd? Anonymkode: 228d6...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #5 Del Skrevet 1. mai 2024 43 minutter siden, AnonymBruker said: Når kommer jeg til å få faktura for strøm i april? Jeg har Fjordkraft og nå ligger det ingen fakturaer i appen. Overtok bolig 1. April så dette er første gang jeg betaler for strømmen. Har bare leid før inkludert strøm så aner ikke hvordan det fungerer så derfor dumt spørsmål... Anonymkode: b60b7...907 Den er i hvert fall ikke klar den 1. påfølgende mnd. Jeg husker ikke helt når jeg den pleier å komme, men jeg tror den har forfall rundt den 20., og sikkert 14 dagers frist. Anonymkode: aef21...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #6 Del Skrevet 1. mai 2024 Når opprettet du strømabonnementet? Anonymkode: f57fa...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #7 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det er litt ulikt fra selskap til selskap, men som regel kommer fakturaen rundt 7.-10. neste måned, med forfallsdato 14. dager etter fakturadato. Anonymkode: 228d6...b46 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Den er i hvert fall ikke klar den 1. påfølgende mnd. Jeg husker ikke helt når jeg den pleier å komme, men jeg tror den har forfall rundt den 20., og sikkert 14 dagers frist. Anonymkode: aef21...d87 Oki, takk for svar. Da vet jeg sånn ca når jeg kan forvente å få faktueaen. Anonymkode: b60b7...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #8 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når opprettet du strømabonnementet? Anonymkode: f57fa...8fe 1. April. Anonymkode: b60b7...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #9 Del Skrevet 1. mai 2024 Jeg har annet selskap, men faktureringsperioden min er pr kalendermåned, og jeg får faktura i løpet av 1-3 dager påfølgende måned. Fjordkraft skriver tydelig på sidene sine at de sender ut faktura npr de får fakturaen fra nettleieselskapet, og at de også produserer faktura i helger. Anonymkode: 89c93...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå