AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #1 Skrevet 1. mai 2024 Våknet i natt av at mannen min sprutet på meg i ansiktet, han var kåt og runket, og sprutet på meg. Jeg føler det som et skikkelig overtramp, og langt over grensen. Han mener det er helt normalt. Har jeg rett til å føle meg dårlig behandlet og lite respektert? Anonymkode: 0fa28...2aa
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #2 Skrevet 1. mai 2024 Hadde vært mest bekymret for at han ikke viste noen anger eller forståelse når du sa det ikke var greit. Hvor fant du dette prakteksemplaret? Anonymkode: d71ea...231 6
Irak Skrevet 1. mai 2024 #3 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Våknet i natt av at mannen min sprutet på meg i ansiktet, han var kåt og runket, og sprutet på meg. Jeg føler det som et skikkelig overtramp, og langt over grensen. Han mener det er helt normalt. Har jeg rett til å føle meg dårlig behandlet og lite respektert? Anonymkode: 0fa28...2aa Detta er vel tøys vel?..... Hva syns du selv?
Blåttvann Skrevet 1. mai 2024 #4 Skrevet 1. mai 2024 Hvis dere ikke hadde avklart det på forhånd er det faktisk et overgrep. Du får kjøpe en kjempedildo og kjøre den opp i analen hans på lørdag morgen, se om han liker det. 🍆🤣 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #5 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Våknet i natt av at mannen min sprutet på meg i ansiktet, han var kåt og runket, og sprutet på meg. Jeg føler det som et skikkelig overtramp, og langt over grensen. Han mener det er helt normalt. Har jeg rett til å føle meg dårlig behandlet og lite respektert? Anonymkode: 0fa28...2aa DETTE ER OVERHODET IKKE GREIT!!! Anonymkode: 1e497...c2c 9
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #6 Skrevet 1. mai 2024 Normalt? Har aldri en gang hørt om dette. Anonymkode: 6807b...177 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #7 Skrevet 1. mai 2024 Jeg tåler mye med dette hadde jeg ikke tålt. Da hadde jeg tenkt ja slike tanker du har om meg. Du finnes ikke glad i meg. Jeg hadde vel lukket meg inn og sagt at dette er ikke greit. Vi går hver vår vei. Anonymkode: 14ad0...363 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #8 Skrevet 1. mai 2024 Ikke normalt og ikke lov hvis det ikke er avtalt på forhånd. For meg hadde dette hvert skillsmisse grunn. Ikke selve handlingen, men måten han reagerte etterpå. Total mangel på respekt for deg og dine grenser 🚩🚩🚩 Anonymkode: cf453...707 5
Nymerïa Skrevet 1. mai 2024 #9 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Han mener det er helt normalt. Er det normalt for han? Det vet du mer om enn vi gjør. 1
Skjold Skrevet 1. mai 2024 #10 Skrevet 1. mai 2024 Med mindre dere har avtalt på forhånd at dere kan gjøre ting med hverandre når dere sover så er jo dette rett ut voldtekt. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #11 Skrevet 1. mai 2024 Hvis han mener det er helt normalt, betyr det at han har gjort det før også? Jeg ville respondert med at det er helt normalt at menn sover på sofaen i lengre perioder... Anonymkode: ada9c...2e5 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #12 Skrevet 1. mai 2024 51 minutter siden, AnonymBruker said: Normalt? Har aldri en gang hørt om dette. Anonymkode: 6807b...177 I vårt hus er det normalt, men det er jo kommunisert om i forkant. Ikke noe han bare begynte med ut av det blå, han nevnte det og spurte om mine tanker. Vi hadde fra før av etablert at vi begge liker å vekket med kos eller seksuelle ting, så det var liksom ikke et langt hopp. Hans reaksjon etterpå kan være skam/flauhet/anger som manifesterer seg gjennom forsvarstaktikk, eller det kan være at han oppriktig ikke bryr seg om deg og dine grenser. Det er vanskelig for oss å vite uten å vite mer om han generelt. Anonymkode: 67c2f...24d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #13 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): I vårt hus er det normalt, men det er jo kommunisert om i forkant. Anonymkode: 67c2f...24d Hvis du har sagt at du tenner på å bli vekket med sprut i fjeset, skal du selvsagt få oppleve det. Men det er en ganske spesiell greie som han ikke bare kan forvente at hun synes er smigrende og deilig å få bli en del av. Anonymkode: 6807b...177 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #14 Skrevet 1. mai 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: I vårt hus er det normalt, men det er jo kommunisert om i forkant. Ikke noe han bare begynte med ut av det blå, han nevnte det og spurte om mine tanker. Vi hadde fra før av etablert at vi begge liker å vekket med kos eller seksuelle ting, så det var liksom ikke et langt hopp. Hans reaksjon etterpå kan være skam/flauhet/anger som manifesterer seg gjennom forsvarstaktikk, eller det kan være at han oppriktig ikke bryr seg om deg og dine grenser. Det er vanskelig for oss å vite uten å vite mer om han generelt. Anonymkode: 67c2f...24d Det spiller kanskje ikke noen rolle om årsaken er det ene eller andre. Pest eller kolera om han er emosjonelt inkompetent eller mangler empati. Anonymkode: d71ea...231 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå