AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Del Skrevet 1. mai Herregud. noen andre som føler seg som den tullingen Martha i den serien???? Anonymkode: a0f35...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Del Skrevet 1. mai Flaut.no Anonymkode: a0f35...27f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Del Skrevet 1. mai Hvorfor føler du deg som henne? Stalker du noen? Anonymkode: b8837...7b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1. mai #4 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Herregud. noen andre som føler seg som den tullingen Martha i den serien???? Anonymkode: a0f35...27f Nei? Hvis man kjenner seg igjen i henne, bør man virkelig gå i seg selv og tenke over oppførselen sin... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 1. mai #5 Del Skrevet 1. mai Eh nei jeg kjenner meg selvfølgelig ikke igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Del Skrevet 1. mai Ser du sånn ut som henne, stalker du noen eller hva er det du mener? Anonymkode: cc32b...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 1. mai #7 Del Skrevet 1. mai En mer woke serie skal man lete lenge etter. Eksen hans er mørkhudet. Stalkeren er overvektig. På toppen av det holder han på med en transkvinne. 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Del Skrevet 2. mai VetAlt skrev (11 timer siden): En mer woke serie skal man lete lenge etter. Eksen hans er mørkhudet. Stalkeren er overvektig. På toppen av det holder han på med en transkvinne. 😂 Ja, jeg vet. Men det er standard Netflix nå om dagen. Det med hun overvektige er ikke så rart. Med hennes type personlighets(forstyrrelse), kan lett mat bli en måte å regulere følelser på. Så det reagerer jeg ikke på. Men de to andre eksemplene har jeg en mistanke om at man bli skrevet inn i serien av woke grunner. Eller så ble han faktisk så ødelagt seksuelt etter det vi så i episode 4 at han datet hva som helst (transkvinne). Men uansett så synes jeg det var en svært bra serie. Anonymkode: 8442a...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå