AnonymBruker Skrevet 1. mai #21 Del Skrevet 1. mai Kvinner. Koster staten flesk. Selv en kvinne i fulltidsjobb koster staten mye mer enn hun betaler i skatt. Uteliggere er bokstavelig talt verdt mer for samfunnet. Anonymkode: cd890...4df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #22 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kvinner. Koster staten flesk. Selv en kvinne i fulltidsjobb koster staten mye mer enn hun betaler i skatt. Uteliggere er bokstavelig talt verdt mer for samfunnet. Anonymkode: cd890...4df Heller en gruppe eklen incels. Det er vel så lavt man kan komme og mindre verd enn en fluelort. Anonymkode: d9680...6bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #23 Del Skrevet 1. mai Pedofile, voldsutøvere og folk som misbruker eller slår barn er ved de verste Anonymkode: 9a455...0ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #24 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner. Koster staten flesk. Selv en kvinne i fulltidsjobb koster staten mye mer enn hun betaler i skatt. Uteliggere er bokstavelig talt verdt mer for samfunnet. Anonymkode: cd890...4df Uten kvinner hadde ingen blitt født, så å hevde at ett av to kjønn er underklasse er bare latterlig. Anonymkode: 9a455...0ad 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #25 Del Skrevet 1. mai Utlendinger fra Afrika/Midtøsten som ikke jobber. Anonymkode: 9e6af...89a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #26 Del Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (På 1.5.2024 den 20.52): Narkomane virker det som.. Anonymkode: 437eb...d3f Det at vi bruker skjellsordet narkoman til å beskrive rusavhengige i denne tråden, bekrefter at de er stigmatisert. Anonymkode: 455ba...fc0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #27 Del Skrevet 3. mai On 5/1/2024 at 2:31 AM, AnonymBruker said: Alle samfunn er klassedelte. Noen mer enn andre, men alle er klassedelte. Til og med Norge. Så hvem hører til det absolutt nederste sjikt i det norske samfunnet mener du? Anonymkode: 149f5...3e4 Ulovlige invandrere Anonymkode: 32c2f...33d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #28 Del Skrevet 3. mai On 5/2/2024 at 12:18 AM, AnonymBruker said: Kvinner. Koster staten flesk. Selv en kvinne i fulltidsjobb koster staten mye mer enn hun betaler i skatt. Uteliggere er bokstavelig talt verdt mer for samfunnet. Anonymkode: cd890...4df Jeg er kvinne og betaler 600.000+hvert eneste år…… hva vrøvler du om? Anonymkode: 32c2f...33d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 3. mai #29 Del Skrevet 3. mai Hvis Norge var klassedelt, så ville du og alle andre visst svaret på hvem som inngår i klassene. Ingen ville vært i tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #30 Del Skrevet 3. mai Er vel ikke noe å lure på. Sosialklienter. Altså de som ikke en gang har opparbeidet seg rett til trygd. Anonymkode: d3bdc...20d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #31 Del Skrevet 3. mai On 5/2/2024 at 12:18 AM, AnonymBruker said: Kvinner. Koster staten flesk. Selv en kvinne i fulltidsjobb koster staten mye mer enn hun betaler i skatt. Uteliggere er bokstavelig talt verdt mer for samfunnet. Anonymkode: cd890...4df De fleste nordmenn, uansett kjønn, er en utgift for samfunnet. Men, ja, kvinner oftere enn menn. De menneskene jeg har aller mest sympati ovenfor er de narkomane. Jeg mener de er nederst. Anonymkode: 4002e...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #32 Del Skrevet 3. mai Noen andre har nevnt tidligere i tråden de som vasker biler for nordmenn og sover i vaskelokalet ... Tror det har blitt mindre av det nå (håper det). Har kun opplevd det en gang selv, og fikk sjokk da jeg så en person reise seg fra en meget sliten sofa for å vaske bilen min. Jeg tok aldri min business tilbake dit igjen. Anonymkode: 52379...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 11. mai #33 Del Skrevet 11. mai Jeg vil si de som ikke klarer å rydde opp etter seg selv i butikk etter å ha brukt kurv, å sette handlekurver på plass, de blir dratt ut av butikken og de gidder ikke sette det tilbake der de fant det, ser handlekurver i busskur osv. De som jobber i den butikken går ikke på rundtur for å lete etter savnede handlekurver. Ikke er det tungt og vanskelig heller å sette på plass. Hender jeg tar med et par kurver tilbake selvom det ikke var jeg som brukte det. Også de som ser på klær, drar av henger og bare slenger klær over stativet. Det går an å henge klærne på hengeren igjen. Moren deres jobber ikke der så heng opp selv, ser ikke på det som min jobb å rydde etter kunder altså. Ja, jeg jobber i butikk. Jeg er ung ufør uten utdannelse, men jeg føler jeg er over disse folkene her. Rett og slett, med god samvittighet. Fordi de klarer ikke de enkleste ting og de er sikkert også bedre stilt enn meg i tillegg, det syns jeg er feil. Det at noen er mer verdt enn andre bør også ses på i oppførsel og åssen det ser ut etter dem feks i butikk og om de rydder etter seg på kafeer og der de kan rydde bort selv. Ser det rotete ut så er de mindre verdt i mine øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #34 Del Skrevet 11. mai Influencere. De fleste har ingen utdannelse, de gidder ikke jobbe, og de selger seg for hva det skal være. Anonymkode: 0d4dc...0cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 12. mai #35 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Influencere. De fleste har ingen utdannelse, de gidder ikke jobbe, og de selger seg for hva det skal være. Anonymkode: 0d4dc...0cc De jobber jo, og tjener nok mye mer enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #36 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 0.16): Røykere, alkiser, eldre single menn og de som bor med foreldre i barndomshjemmet hele livet og aldri fullførte vgs. De uten høyskole/ universitetsutdanning Anonymkode: 9a455...0ad Så du mener alle som ikke har tatt høyere utdanning tilhører nedre sikte. Kjenner nå flere som kun har tatt yrkesfag og driver eget firma med inntekt på flere millioner i året, tjenner mer en de med høy utdanning. Viser bare hvor snevert du tenker. Anonymkode: a3843...9aa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #37 Del Skrevet 12. mai Folk som egentlig er arbeidsføre, men som lever på stønad fra NAV. Anonymkode: 3c007...997 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #38 Del Skrevet 12. mai De som bruker tid på å følge influencere. Samt å diskutere dem på KG. Anonymkode: 99abd...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #39 Del Skrevet 12. mai 8 hours ago, Iso1 said: De jobber jo, og tjener nok mye mer enn deg Mulig man kan si at de "kaver" eller "strever", men jeg synes ikke man kan kalle det de driver med for "jobb" eller "arbeid" i den grad resultatet ikke er produktivt eller samfunnsnyttig. Anonymkode: b025f...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #40 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (På 1.5.2024 den 2.31): Alle samfunn er klassedelte. Noen mer enn andre, men alle er klassedelte. Til og med Norge. Så hvem hører til det absolutt nederste sjikt i det norske samfunnet mener du? Anonymkode: 149f5...3e4 De som er avhengig av nav og ikke eier egen bolig Anonymkode: 1a69a...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå