AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #1 Del Skrevet 30. april 2024 Jeg har en privat google/youtubekonto der jeg laster opp litt dill og dall, typisk for å sende link med noe til venner. Men jeg fikk lyst til å lage en egen youtubekanal under et annet kallenavn, med noe eget innhold på engelsk, og som ikke er koblet sammen med "det private". Det jeg lurer på er da om man kan lage en egen kanal som er slik at hvis noen browser videoene mine, så kommer kun det som har med kanalen opp, og ingenting av det andre. Det er selvfølgelig mulig å lage to kontoer, men vil helst ha det på samme grunnet at det er kjipt å stresse med flere innlogginger (kommer mulig til å ha flere kanaler også) Det andre jeg lurer på, er hvordan det er med anonymitet/personvern. Jeg bryr meg ikke om at google, rettsvesen, seriøse aktører og slikt vet hvem jeg er. Jeg vil bare skjerme meg mot potensiell støy, hets og "doxxing" fra vanlige folk som prøver å få tak i navn eller kontaktinfo, også hvis noen f.eks. åpner en klage eller falsk DMCA mot kanalen hvor informasjonen kan lekke. Noen som har erfaring? Anonymkode: 4602c...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå