Gå til innhold

Venn som viser ulike sider av seg. Hva er dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

venn jeg har som er jevngammel som meg i starten på 20 årene, har kjent han lenge men har nå sett 2 sider av han plutselig, jeg blir usikker og i tvil på hva jeg skal gjøre? Kan komme med eksempel Han kan si han er glad i meg og viser det med at vi sitter å prater og hører på digg musikk sammen, ler og vi kan drikke en øl sammen. Så pluselig noen timer så kan kan vise plutselig at han blir stille og ser trist ut, så kommer det da. Han begynner å snakker om alt som er så fuckings galt med alle andre utenom han selv, og han viser raseri mot dem. såg øynene hans viste hat. Og jeg ble redd og måtte gå der i fra. Jeg var redd for at han skulle gjøre meg noe. Jeg vet ikke hva dette er. 

Noen som har opplevd lignende? Frustrert pike 22

Anonymkode: 9c83f...520

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si hva dette kan være eller komme av, men om du blir redd for at han kan gjøre deg noe, så ville jeg nok lyttet til den magefølelsen. Mennesker som kun ser skyld og feil i andre og i tillegg uttrykker det med raseri, er det nok best å holde seg unna.. 

Anonymkode: 760ad...b4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Promille. Han høres ut som en som blir agressiv i fylla. Sånne folk er ekle å være rundt. 

Anonymkode: 870da...aae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Promille. Han høres ut som en som blir agressiv i fylla. Sånne folk er ekle å være rundt. 

Anonymkode: 870da...aae

Vi tok bare en øl så det var ikke fyll akkuratt. Men jeg ble skremt og redd og fikk en uggen følelse i magen min. Har kjent han i 3 år. Så tenker jeg kan det være noe psykisk? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Vi tok bare en øl så det var ikke fyll akkuratt. Men jeg ble skremt og redd og fikk en uggen følelse i magen min. Har kjent han i 3 år. Så tenker jeg kan det være noe psykisk? 

Høres ikke bra ut. Hadde holdt meg unna. 

Anonymkode: c30f6...15a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres ikke bra ut. Hadde holdt meg unna. 

Anonymkode: c30f6...15a

Helt eininge med deg. Mannfolk som drastisk endrer adferd slik skal en holde seg langt unna ja. Heilt sikkert psykiske han slite med. Jo nærere ein er en person jo mer blir ein kjent med personen. Men farlige å diagnoisere andre.

Anonymkode: 9d343...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...