Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Paret som bor i etasjen over meg har kranglet høylytt i kveld. Ting har blitt kastet i gulvet og det har vært roping og skriking. Hvor går grensen for når man skal kontakte politiet? Jeg kjenner begge to litt og har virkelig ikke lyst å lage masse drama og styr. Det har roet seg litt, så håper det er over nå. Har hørt høylytte diskusjoner fra de før, men aldri vært så ille som i dag. Hva bør man gjøre i en slik situasjon? Sende en melding å spørre om det går bra? Det går jo åpenbart ikke fint 😳 

Anonymkode: 413b7...f74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det barn i bildet, ringer du politiet. Hvis ikke, lar du være. De trenger ikke deg som mamma.

Anonymkode: 4836d...5ee

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kjenner to litt, så bare nevn at det er veldig lytt der dere bor, bare hinte litt 🤣

Anonymkode: bf0d3...299

AnonymBruker
Skrevet

Er det roping og skriking og kasting av ting, hadde terskelen min for å ringe politiet vært lav. Det høres jo ikke bra ut, og kan jo fort føre til skader eller mer alvorlige ting. Stabile normale folk kaster ikke ting i sinne... De trenger jo ikke vite at det er du som har ringt? 

Anonymkode: 83f97...22b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det roping og skriking og kasting av ting, hadde terskelen min for å ringe politiet vært lav. Det høres jo ikke bra ut, og kan jo fort føre til skader eller mer alvorlige ting. Stabile normale folk kaster ikke ting i sinne... De trenger jo ikke vite at det er du som har ringt? 

Anonymkode: 83f97...22b

Hvis det ellers virker greit, hadde jeg aldri i livet ringt politiet for det, og trodde ingen gjorde det. Da har politiet mye å gjøre! Er det lyder som tyder på vold er det noe annet, men roping og kasting av ting er dumt, men ikke straffbart. Det er heller ikke straffbart selv om det er barn til stede. Men hadde det gjentatt seg, og det er barn inne i bildet hadde jeg nok varslet barnevernet. 

Anonymkode: 8e450...9fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...