Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har hatt en relasjon til en mann i nærmere ett år, og har snakket mye om fremtiden og det å bli sammen. Det har vært litt usikkerheter rundt Snapchat, og derfor har jeg vist min toppliste til han for å dempe usikkerhetene rundt det. Jeg spør om det samme, om jeg kan få se hans toppliste. Ikke noe mer enn det, forventer ikke å se på noe annet eller kontrollere noe utover dette. Han ønsker ikke å vise meg dette, å svarer med «Skjerp deg», «Skal du begynne igjen…?». 

Veldig dårlig forklart her, men orker ikke gå så dypt inni relasjonen. Men for meg er det sårt og vondt likevel, at han ikke klarer å vise meg dette.

Hva kan jeg si til han? Hvordan forklare dette til han?

Anonymkode: 71194...313

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har vært usikker rundt din toppliste på snapchat? Jeg må være ærlig, jeg er i 30-årene og er sammen med en mann i 40-årene, og ettersom at du skriver "mann" så tolker jeg dere som voksne? Kanskje litt for voksne til å legge vekt ved snapchat og alt som hører til der? Men når temaet uansett er oppe, og hans (?) usikkerhet har gjort at du har vist din toppliste, så stusser jeg på at han ikke vil vise sin egen. 

Jeg ville vel revurdert denne relasjonen, men mest fordi det har gått ett år og dere er fremdeles ikke i et definert forhold. Dessuten setter jeg ikke så pris på dobbeltmoral, at han forventer en ting fra deg, men ikke er villig til å gi det samme, syns jeg er et dårlig tegn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Queen19 skrev (6 minutter siden):

Han har vært usikker rundt din toppliste på snapchat? Jeg må være ærlig, jeg er i 30-årene og er sammen med en mann i 40-årene, og ettersom at du skriver "mann" så tolker jeg dere som voksne? Kanskje litt for voksne til å legge vekt ved snapchat og alt som hører til der? Men når temaet uansett er oppe, og hans (?) usikkerhet har gjort at du har vist din toppliste, så stusser jeg på at han ikke vil vise sin egen. 

Jeg ville vel revurdert denne relasjonen, men mest fordi det har gått ett år og dere er fremdeles ikke i et definert forhold. Dessuten setter jeg ikke så pris på dobbeltmoral, at han forventer en ting fra deg, men ikke er villig til å gi det samme, syns jeg er et dårlig tegn. 

Hvordan skal jeg forklare dette til han?

AnonymBruker
Skrevet

Viste du han den fordi han er usikker, eller viste du han den fordi du er usikker og ville se hans liste?

Anonymkode: c25e5...e33

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Jeg viste deg forståelse ved at du fikk se min toppliste på snapchat, i fremtiden ville jeg satt pris på at du ikke forventer noe fra meg, som du selv ikke er villig til å gi. Når jeg ber om å se din toppliste på snapchat, så skulle jeg ønske du viste meg samme forståelse, som du fikk fra meg. Jeg ønsker ikke at du holder meg til en annen standard, enn det du selv kan klare å opprettholde. Til en annen gang bør du vurdere om det du spør om, er noe du selv vil tilby om jeg ber om det samme tilbake. Det er sårende og skaper usikkerhet i meg når du reagerer på den måten du gjør, når jeg ber om å få se din toppliste" Noe i den duren kanskje? 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Viste du han den fordi han er usikker, eller viste du han den fordi du er usikker og ville se hans liste?

Dette har jo alt å si. Det siste er jo isåfall manipulasjon fra din side

Anonymkode: 41a72...306

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi f i hvem han snapper med. Gi han tillit 

Anonymkode: 276fb...41a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette har jo alt å si. Det siste er jo isåfall manipulasjon fra din side

Nei, han spurte om å se min. 

AnonymBruker
Skrevet

Unyttig opplysning: at voksne over 25år bryr seg om snapchat er for meg uforståelig. 

Anonymkode: 1328b...f45

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

å svarer med «Skjerp deg», «Skal du begynne igjen…?». 

så han ber om å se på din liste, men når du spør om å se hans så svarer han det jeg har sitert?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Unyttig opplysning: at voksne over 25år bryr seg om snapchat er for meg uforståelig. 

Anonymkode: 1328b...f45

Jeg er helt enig 😅 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, han spurte om å se min. 

Okei, da skjønner jeg at du ble irritert. Er det annet han gjør som du reagerer på? Om det kun er denne tingen, hadde jeg bare glemt det. Om du ikke klarer det, så ta det opp med han. Si akkurat hva du føler. Er han ikke forstående og støttende der, så hadde jeg vurdert å gå

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Synes det er litt spesielt å be om å få se min liste uten å kunne vise meg din, jeg har ikke noe å skjule men det har tydeligvis du. Det hadde jeg sagt.

Anonymkode: f7d86...7a6

Skrevet
Queen19 skrev (9 timer siden):

"Jeg viste deg forståelse ved at du fikk se min toppliste på snapchat, i fremtiden ville jeg satt pris på at du ikke forventer noe fra meg, som du selv ikke er villig til å gi. Når jeg ber om å se din toppliste på snapchat, så skulle jeg ønske du viste meg samme forståelse, som du fikk fra meg. Jeg ønsker ikke at du holder meg til en annen standard, enn det du selv kan klare å opprettholde. Til en annen gang bør du vurdere om det du spør om, er noe du selv vil tilby om jeg ber om det samme tilbake. Det er sårende og skaper usikkerhet i meg når du reagerer på den måten du gjør, når jeg ber om å få se din toppliste" Noe i den duren kanskje? 

Ja denne hadde jeg glatt sendt...

Det er prinsippet det handler om tenker jeg...

Neste gang kan det være noe verre nemlig...

Viktig å sette grenser hvis man opplever urettferdighet 🏆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...