Sjokoladebiten Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Når begynte dere å rense huden med renseprodukter, bruker kremer o.l? Har fet hud med noe kviser, og har lyst til å holde huden i sjakk etter at det meste har forsvunnet med kvisekrem fra legen. Noen tips til hva jeg kan bruke?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 jeg begynte i 15-16 års alderen tror jeg.. Har prøvd mye dritt, men nå går jeg til en vita eller helsekost foretning og ber om råd, eller på body shop. Kjøper stort sett en serie. Det dyreste er ikke alltid best. Men akkurat nå bruker jeg faktisk rensemouseen fra Lorea'l happyderm, som du får kjøpt på dagligvaren, syns den er god. Bruker Lorea'l wrinkle de crease dagkrem. Det funker for meg nå. Grønn leire bruker jeg som maske en gang i uken ca. Pluss at jeg har en skrubb krem fra body shop, blue corn. Ikke alltid jeg gidder legge maske. er 24 år
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 Jeg begynte å pleie huden min da jeg var 13-14 år. Er 36 år idag og kan vel telle på en hånd de netter hvor jeg har sovet med sminke på. Har brukt alt mulig, men er for tiden mest fornøyd med rene produkter fra Dr. Hauschka og Dermalogica.
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2006 #4 Skrevet 9. februar 2006 Jeg var en kvisete ungdom og brukte alle mulige remedier for å utslette kvisene mine fra jeg var 15-16. Særlig var sterkt ansiktsvann, skrubbing og diverse uttørkenede masker populært Huden min ble ikke bedre før en hudpleier påpekte at jeg mishandlet huden min og at jeg trengte milde produkter og masse fuktighet I dag bruker jeg for det meste Dr. Hauscka. Skrubbing og masker har jeg sluttet med, nå lar jeg huden få være så mye i fred som det er mulig.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. februar 2006 #5 Skrevet 9. februar 2006 Jeg hadde eksem og tørr hud da jeg var unge, så jeg begynte tidlig med fuktighetskrem. Vokste dette av meg, men begynte å snoke i sminkesakene til storesøsteren min tidlig. Kjøpte mitt første rensesett i 12-årsalderen, tror merket het Astor eller noe slikt Nå bruker jeg for det meste Dermalogica, og rensekremen fra Dr.Hauschka.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #6 Skrevet 9. februar 2006 jg bruker en klut fuktet med varmt vann og spenol til å rense huden, samtidig som jeg skrubber den. jeg bruker after shave på kvisene mine etter råd fra typen min, for det funker virkelig på ham. sminken på øyenene fjerner jeg med en klut med varmt vann og vannfast-sminkefjerner fra h&m's eget merke. bruker spenol over hele fjeset inkl øynene for huden min trenger mye fukt.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #7 Skrevet 9. februar 2006 forrige gjest her, jeg glemte å si når jg begynt rense huden min. tror jeg begynte når jeg var 12-13 men vet ikke hva products jeg brukte da. jeg er 29 nå
Gjest joje Skrevet 9. februar 2006 #8 Skrevet 9. februar 2006 Jeg er 19 år og begynte med renseprodukter da jeg var rundt 13. Jeg har slitt veldig med fet og uren hud og har prøvd det meste innen rensekremer osv. For rundt to år siden prøvde jeg kremen Thermal Fix fra Vichy og etter det har jeg nesten ikke hatt kviser i det hele tatt. Kremen er uten olje og gjør dermed ikke huden fet slik som andre hudkremer gjør. ;D
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #9 Skrevet 9. februar 2006 Jeg var en kvisete ungdom og brukte alle mulige remedier for å utslette kvisene mine fra jeg var 15-16. Særlig var sterkt ansiktsvann, skrubbing og diverse uttørkenede masker populært Huden min ble ikke bedre før en hudpleier påpekte at jeg mishandlet huden min og at jeg trengte milde produkter og masse fuktighet ← Uff, kjenner igjen det du beskriver her. Husker særlig et produkt som het clearasil. Det var forferdlig sterkt ansiktsvann som virkelig tørket ut huden. I tillegg brukte vi gjerne tannkrem på kvisene Skrubbet i vei med alle de sterkeste produktene. Nå i dag har jeg fortsatt uren hud, men passer på å tilføre nok fuktighet. Begynte å rense huden i 13 års alderen. Det var da jeg begynte å få uren hud. Er fortsatt flink til å rense huden, men likevel sliter jeg med kviser.
Gjest gjesta Skrevet 10. februar 2006 #10 Skrevet 10. februar 2006 Jeg ble tidlig interessert i hudpleie og sminke, men jeg begynte vel sånn fast å rense huden da jeg var 12-13 år tror jeg, var alltid slike ting jeg ønska meg til jul og bursdag.. Har aldri vært spesielt plaget med kviser og tror jeg kan telle de jeg har hatt på ei hånd. Har ganske fet hud, men etter at jeg flytta på østlandet så har spesielt huden rundt munnen blitt veldig tørr.. Bruker rensesett fra Lancome nå for tiden, og verdens beste krem uten tvil Výzivný Mandl'ový krém Aldri vært så glatt i hele mitt liv jeg
Midnattsol Skrevet 10. februar 2006 #11 Skrevet 10. februar 2006 Husker ikke helt, var vel rundt 14 tenker jeg. Bruker i dag Dermalogica og har nettopp fått øynene opp for Dr. Hauschka. Er 25.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #12 Skrevet 10. februar 2006 Bare du kikker bak på krukkene og sørger for at de ikke inneholder stoffer med store molekyler kan du bruke nesten hva som helst som gir godt med fukt. Disse stoffene tetter igjen huden din og kan da få kvisene til å komme tilbake igjen. En veninne av meg prøvde alt, men først når hun begynnte å tenke slik bel hun kvitt problemene. Disse stoffene er mineral oil, paraffinum liquidum, petrolatum, og det som ender på -methicone. Det siste er ikke så farlig men bør ikke stå i øverste halvdel av ingredienslisten... Det sikreste for å unngå slike tinge er nok å gå til en hudpleiesalong, men om du er flink til å passe på kan du nok finne rimelige produkter som du kan bruke. Har du problemer med huden skal d ikke vente om du syns du er for unge til å bruke produkter.
Sjokoladebiten Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #13 Skrevet 11. februar 2006 Okei Tusen takk for svar! Skal jamen prøve å finne noen renseprodukter som passer huden min. Veit om mange andrte som synes vichy er bra, kanskje jeg prøver det?
Gjest gloria Skrevet 12. februar 2006 #14 Skrevet 12. februar 2006 Har vel brukt produkter siden jeg var rundt 14-15, men brukte det ikke jevnlig.. la heller ikke særlig mye penger i produktene jeg kjøpte og opplevde heller derfor lite resultater... For ca. 2 uker siden der i mot - begynte jeg å bruke Dermalogica sin hudpleieserie. Er fornøyd så langt, og ser faktisk at "driten" begynner å komme opp fra huden. Har virkelig troen på Dermalogica sine produkter!
Replica Skrevet 12. februar 2006 #15 Skrevet 12. februar 2006 Jeg var over tjue, iallefall, men husker ikke nøyaktig. Jeg holder meg til Shiseido, men bruker det ikke hver dag.
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2006 #16 Skrevet 12. februar 2006 Jeg begynte med kremer da jeg var 12-13, fordi moren min kjøpte til meg (hadde ekstremt tørr hud med tørre flekker). Men jeg brukte det ikke regelmessig. Renseprodukter startet jeg kanskje med da jeg var 18-19?
Lille Ballerina Skrevet 12. februar 2006 #17 Skrevet 12. februar 2006 Bruker hudprodukter og renseprodukter fra en polsk hudpleieserie som heter Dermika. Etter anbefaling fra hudpleieren min Anbefales!
Gjest Virvel Skrevet 13. februar 2006 #18 Skrevet 13. februar 2006 Tror jeg begynte i 12-årsalderen. Det var den berømte Clearasilen her i gården også. Den hjalp selvsagt ikke det aller minste grann, og gjennom ungdomsskolen prøvde jeg ganske mye rart, blant annet Silicol skin og noe leiregreier som skulle være helt fantastisk, men som heller ikke gjorde noe annet enn å få ukelønnen til å krympe drastisk. Etter hvert fikk mamma tips om Pureness-serien til Shiseido, så hun kjøpte en del produkter derfra til meg. Nå har jeg meldt meg inn i KGs Dr. Hauschka-fanklubb. :-D
Gjest Jalileh Skrevet 13. februar 2006 #19 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg begynte med Spenol i trynet når jeg var rundt 14-15 år. Så gikk jeg over til Clearasil o.l. etter hvert. Begynte ikke å rense huden min "ordentlig" før jeg var rundt 19. Da begynte jeg med Mary Kay. Nå er jeg 23 og bruker Dermalogica, Guinot, Decleor og MD-F (alt etter som). Endret 13. februar 2006 av Seniorita_
womanpower Skrevet 22. mars 2006 #20 Skrevet 22. mars 2006 dr.hauschka høres bra ut. Man kan vel bruke både rensemelk og ansiktvann? men best å la være hvis man har tørr hud?.....skal man skylle med vann? har fuktfattig/sensitiv/tørr hud.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå