AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #1 Del Skrevet 30. april 2024 Jeg har møtt en utrolig bra mann, og siden vi begge har barn så blir det mange korte dater, typ lunsj-dater i arbeidsdagen og slikt. Jeg tenkte jeg ville lage en liten piknik til vår neste lunsjdate, men hva skal jeg ta med av mat da? Ikke noe for fancy, men noe koselig og chill som vi kan spise ute når vi har lunsjpause fra jobb! Og, er det kleint å lage piknik? Haha. Vi har datet litt over en måned og er eksklusive og liker hverandre veldig godt! Anonymkode: cfb5b...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #2 Del Skrevet 30. april 2024 Høres koselig ut, lag noen deilige påsmurte baguetter og kjøp god juice. Kanskje noe oppkuttet frukt også 😊 Anonymkode: bebce...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egutt Skrevet 30. april 2024 #3 Del Skrevet 30. april 2024 Jeg er en romantiker. Hadde elsket det 😊 det som er nevnt over er helt supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå