Gjest gjest nå... Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Jeg sa navnet til eksen min som det ble slutt med for ett år siden da min kjæreste kom overaskende på meg på kjøkkenet og begynte å ta på meg... Jeg ble så flau. Han gikk i stua og han vet hvor stressa jeg har vært i dag. Jeg turte nesten ikke komme ut fra stua igjen... men måtte jo... Da sa jeg at han må slutte å gjøre meg så forvirra... Det endte med at vi hadde sex... Har jeg ødelagt noe nå eller er det vanlig at man kan komme med navn på ekser? Jeg er ikke interessert i noe forhold til eksen min. Min nåværende vet hvem eksen min er og liker ikke han. Jeg er ennå flau og føler at jeg har dummet meg helt ut...
Gjest -eline- Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 Huff, been there, done that! To ganger tilogmed! Første gangen var på en matbutikk etter at vi hadde vært sammen i 7-8 måneder, andre gangen i sommer etter at vi hadde vært sammen i 1,5 år. Tror det tar hjernen litt tid å koble om, man er vant til å bruke navnet på x'n selv om man ikke har tenkt videre på vedkommende det siste året... Flaut er det, men ikke stress noe med det, så lenge det ikke er seksuelt relatert så betyr det nok ikke _så_ mye for kjæresten din heller, det er bare sånt som skjer...
Gjest jan Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 For meg så virker det som en bagatell..noen er flinke med navn, mens andre blander dem altid. Jeg hadde nok bare lett det vekk. SÅ sant det ikke hatte vært mange foregående episoder med denne andre fyren..at han sendte masse meldinger og dere hadde kontakt. Da ville jeg nok lurt litt mer på dette. Men tror om dette hadde vært motsatt og det var han som haddde sagt et damenavn, så tror jeg nok det hadde blitt mas om uroskap her inne, og mange jenter som hadde bedt deg kaste han ut. Det skal ikke væte lov for gutta-boys å gjøre de samme feila some jentene her inne.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #4 Skrevet 9. februar 2006 Det er klart at dette ikke er kjekt, men slapp av. Vi har sikkert alle sagt noe en gang som vi ikke skulle sagt. Jeg har selv gjort dette i begynnelsen av et forhold, etter et lengre forhold tok slutt. Litt sårende for den andre part, men om man ikke har følelser for den "gamle" og oppriktig er glad i sin partner så merkes det jo at man blir lei seg for dette. Klart at det kan bli litt surt om det skulle være slik at det skjer gang på gang, og det bør jo gjerne ikke skje i sengen. Tror at jeg selv ville blitt litt satt ut, om min kjære ropte navnet på sin eks i det hun kom....
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #5 Skrevet 9. februar 2006 Du vet de lekene hvor jeg sier en farge og så skal du si hva du tenker på da? Tror det er det samme med navn på ekser; det er koblinger som ligger i bane i hjernen uten å bety noe som helst! Selv har jeg sagt navnet på eksen tre ganger til min nåværende. Det er kjempeekkelt for meg og sikkert ikke noe morsomt for han, men det skjer bare. Det brtye ingenting, ikke at jeg går å tenker på eksen, eller at jeg vil ha han tilbake: Det er bare en kobling i hodet på samme måte så om jeg sier blå så sier du hav eller himmel.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #6 Skrevet 9. februar 2006 Da sa jeg at han må slutte å gjøre meg så forvirra... ← Sånt skjer. Men hva mente du med denne setningen? Tror jeg hadde reagert like mye på den.
Svart Katt Skrevet 9. februar 2006 #7 Skrevet 9. februar 2006 (endret) Jeg har opplevd at svigerfaren min sa navnet til ekskjæresten til kjæresten min. Det var ekstremt pinlig for svigerfar og meg. Det første han gjorde var å gi meg en klem. Heldigvis er det leeeenge siden. Endret 9. februar 2006 av Svart Katt
Gjest gjest nå Skrevet 9. februar 2006 #8 Skrevet 9. februar 2006 Jeg mente at han må slutte å gjøre meg forvirret pga. av at jeg stod på kjøkkenet og var opptatt da han kom og begynte å kjæle med meg, og i tillegg har jeg hatt en hektisk dag og var stresset... Jeg har ikke noen kontakt med eksen.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #9 Skrevet 10. februar 2006 Jeg mente at han må slutte å gjøre meg forvirret pga. av at jeg stod på kjøkkenet og var opptatt da han kom og begynte å kjæle med meg, og i tillegg har jeg hatt en hektisk dag og var stresset... Jeg har ikke noen kontakt med eksen. ← Og det gjør at du glemmer navnet på kjæresten Jeg hadde dumpet deg så fort at du ville ikke trudd det!
Trygve Skrevet 10. februar 2006 #10 Skrevet 10. februar 2006 Jeg hadde nok blitt lei meg, men glemt alt i løpet av kort tid. Må få lov til å furte! Positive i det er vel at du var stresset da du sa navnet til eksen din - viser kanskje hva du forbinner med han. Hadde du sagt det da du fikk orgasme hadde det vært myyyyyyyyyyye verre hehe
salsera Skrevet 10. februar 2006 #11 Skrevet 10. februar 2006 Tror det er ganske vanlig å si feil navn en gang i blant. Mora mi bruker ofte navnet på søstera mi når hun snakker til meg (de har mer kontakt, kanskje derfor?) og det har hendt et par ganger at kjæresten min har kalt meg mamma når han har blitt irritert (tydelig hvem som irriterte ham mest før... )
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #12 Skrevet 10. februar 2006 Forskjel på mamma og hanne hvis du heter trude
salsera Skrevet 10. februar 2006 #13 Skrevet 10. februar 2006 Det kommer vel litt an på situasjonen det sies i!
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. februar 2006 #14 Skrevet 10. februar 2006 Jeg sa navnet til eksen min som det ble slutt med for ett år siden da min kjæreste kom overaskende på meg på kjøkkenet og begynte å ta på meg... ← Pinlig! Spesielt pinlig fordi han tok på deg samtidig. For forholdet sin del tror jeg det er bra det var du som sa feil navn og ikke han. Du vet det med mannlig tilgivelsesevne og fortrengningsmekanisme kontra kvinners eventyrlige hukommelse og evne til å bringe ugreie episoder på bane i alle mulige sammenhenger i ettertid, gjerne krydret med tårer! Grøss! :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #15 Skrevet 10. februar 2006 kontra kvinners eventyrlige hukommelse og evne til å bringe ugreie episoder på bane i alle mulige sammenhenger i ettertid, gjerne krydret med tårer! Grøss! Amen!!!
Gjest gjest nå Skrevet 10. februar 2006 #16 Skrevet 10. februar 2006 Jeg tror og håper han har glemt det nå, men jeg er ikke sikker. Navnene deres ligner ikke på hverandre og da jeg sa navnet til eksen var når han trakk opp skjørtet og stakk en finger inn...
loffen Skrevet 10. februar 2006 #17 Skrevet 10. februar 2006 Svigerfar har også kalt meg med navnet til mannens eks. Han merket det ikke tror jeg men jeg syntes det var ekkelt. Men verre var det da mannen min gjorde det mens vi hadde sex. ( Samme dama som svigerfar sa navnet på. Hun er foressten skikkelig fæl, æsj.) Da var det litt krise. Men dette er lenge siden og værre ting har skjedd etter det. Vi er fremdeles gift.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå