AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #1 Del Skrevet 30. april 2024 Eller hva kan det være som gjør en mann nervøs rundt damer? Anonymkode: bdcfd...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #2 Del Skrevet 30. april 2024 Dårlig opplevelser med damer fra før, lite erfaring rundt damer. Trenger ikke å være tiltrekning. Anonymkode: be359...0ce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #3 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller hva kan det være som gjør en mann nervøs rundt damer? Anonymkode: bdcfd...aa5 Kan være at han er interessert, men det kan også være at han blir usikker på grunn av andre årsaker. Anonymkode: 0267c...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #4 Del Skrevet 1. mai 2024 Jeg blir nervøs rundt menn.. Det betyr ikke alltid at jeg er tiltrukket nei, jeg er bare nervøs 🤭 Jeg er usikker, spent... Redd for å gjøre noe feil.. Anonymkode: 71809...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #5 Del Skrevet 1. mai 2024 Som regel bare at han er kåt og er ubekvem med det. Anonymkode: cc085...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #6 Del Skrevet 1. mai 2024 Sosial angst, generelt angst, sjenert, introvert, stress, dårlig selvbilde, dårlig dag, ikke matchende personlighet, mindreverdighetskompleks... Hva er greia med å tro at menn ikke har andre følelser enn interessert/ikke interessert? Anonymkode: 3c9b8...87b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #7 Del Skrevet 1. mai 2024 32 minutter siden, AnonymBruker said: Sosial angst, generelt angst, sjenert, introvert, stress, dårlig selvbilde, dårlig dag, ikke matchende personlighet, mindreverdighetskompleks... Hva er greia med å tro at menn ikke har andre følelser enn interessert/ikke interessert? Anonymkode: 3c9b8...87b 👆 Dette! Endelig en voksen som gidder å svare. 😉 Anonymkode: 32980...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #8 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sosial angst, generelt angst, sjenert, introvert, stress, dårlig selvbilde, dårlig dag, ikke matchende personlighet, mindreverdighetskompleks... Hva er greia med å tro at menn ikke har andre følelser enn interessert/ikke interessert? Anonymkode: 3c9b8...87b Sosial angst, ja. generelt angst, nei sjenert, ja. introvert, ja. stress, nei. dårlig selvbilde, ja. dårlig dag, nei. ikke matchende personlighet, ja. mindreverdighetskompleks, ja. Der har du meg, traff på 6 av 9. Anonymkode: 32801...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #9 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Eller hva kan det være som gjør en mann nervøs rundt damer? Anonymkode: bdcfd...aa5 Kan være han ikke liker dama Anonymkode: b74c9...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 1. mai 2024 #10 Del Skrevet 1. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan være han ikke liker dama Anonymkode: b74c9...131 Eller det kan være at han virkelig liker henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #11 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan være han ikke liker dama Anonymkode: b74c9...131 Kristian skrev (9 minutter siden): Eller det kan være at han virkelig liker henne. Jeg er dame, og med menn blir jeg nervøs hvis jeg virkelig liker han, og hvis jeg virkelig ikke liker han ( ubekvem ) . jeg kan selvsagt også bli nervøs i situasjoner, uten at det har noe som helst med interesse / ikke interesse for en mann og gjøre. Anonymkode: fa52d...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå