AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #1 Skrevet 30. april 2024 Er denne passende til en konfirmasjon (gjest, ikke konfirmant), eller er den for rosa/uformell? Bildet med den hvite kjolen er bare for å vise hvordan den ser ut på, siden butikken ikke hadde bilder av den rosa på modell. Anonymkode: 14ea7...73b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #2 Skrevet 30. april 2024 Synes ikke den er «for rosa», men kanskje for uformell. Det der er en kjole jeg kunne brukt på storbyferie med joggesko og hatt. Anonymkode: 2060b...10a 2
Kvist Skrevet 1. mai 2024 #3 Skrevet 1. mai 2024 Den kan du da godt bruke i konfirmasjon. Den er "for rosa" for meg som aldri bruker rosa, men liker du det og kler det så kjør på. Men ikke med sånne sandaler eller joggesko og solhatt til. Med pensko i noe lyst som matcher rosafargen og noen smykker til funker den kjolen veldig fint. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #4 Skrevet 1. mai 2024 Jeg ville i såfall ha dresset den opp med høye heler og lekre smykker. Hvis ikke, så er den noe jeg bruker på en vanlig sommerdag. Anonymkode: e034d...d3a
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #5 Skrevet 2. mai 2024 Kjempefin til konfirmasjon. Elsker slike kjoler som kan både pyntes opp og pyntes ned til hverdagsbruk. Da slipper man å ha den hengende ubrukt i skapet det meste av året. Sko, smykker og en clutch gjør underverket for denne. Rosa er supert. Anonymkode: 04490...b52 2
Liljerød Skrevet 2. mai 2024 #6 Skrevet 2. mai 2024 Jeg synes den blir for uformell og minner mer om en kjole man bruker på stranda. Ville gått for en mer pyntet eller mer tildekket variant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå