Gå til innhold

Passende for konfirmasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er denne passende til en konfirmasjon (gjest, ikke konfirmant), eller er den for rosa/uformell? Bildet med den hvite kjolen er bare for å vise hvordan den ser ut på, siden butikken ikke hadde bilder av den rosa på modell.

Screenshot_20240430_204727_H&M.jpg

Screenshot_20240430_204731_H&M.jpg

Screenshot_20240430_204739_H&M.jpg

Screenshot_20240430_204746_H&M.jpg

Anonymkode: 14ea7...73b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke den er «for rosa», men kanskje for uformell. Det der er en kjole jeg kunne brukt på storbyferie med joggesko og hatt.

Anonymkode: 2060b...10a

• Nyttig 2
Skrevet

Den kan du da godt bruke i konfirmasjon. Den er "for rosa" for meg som aldri bruker rosa, men liker du det og kler det så kjør på. Men ikke med sånne sandaler eller joggesko og solhatt til. 

Med pensko i noe lyst som matcher rosafargen og noen smykker til funker den kjolen veldig fint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville i såfall ha dresset den opp med høye heler og lekre smykker. Hvis ikke, så er den noe jeg bruker på en vanlig sommerdag. 

Anonymkode: e034d...d3a

AnonymBruker
Skrevet

Kjempefin til konfirmasjon. Elsker slike kjoler som kan både pyntes opp og pyntes ned til hverdagsbruk. Da slipper man å ha den hengende ubrukt i skapet det meste av året.

Sko, smykker og en clutch gjør underverket for denne. Rosa er supert.

Anonymkode: 04490...b52

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes den blir for uformell og minner mer om en kjole man bruker på stranda. Ville gått for en mer pyntet eller mer tildekket variant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...