AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Del Skrevet 30. april Har vært sånn hele livet mitt. Besteforeldrene mine bor i Frankrike. Hele oppveksten var vi der 5 uker på sommeren, og hele julen. Så jeg har hatt mye tid med dem heldigvis. Etter jeg ble voksen har jeg besøkt dem 1- 2 ganger i året. Men ikke i julen.. etter mormor ble alene har jeg reist til henne 2 ganger i året, er der mellom 10/ 14 dager hver gang, og har besøkt henne på bursdagen hennes hvert år siden hun ble alene. Men nå føler jeg på så dårlig samvittighet, vet ikke hvorfor jeg plutselig føler sånn på det.. føler jeg svikter henne, sviktet bestefar, bare sviktet alle.. på den ene siden vet jeg at jeg har jo besøkt de, og hatt mye tid med dem. Men så tenker jeg hvorfor var jeg ikke der i julen.. mer.. Foreldrene mine er skilt, etter det og jeg fikk samboer passet det liksom ikke reise bort julaften eller i julen. Men nå føler jeg meg som den verste personen.. Andre som føler det sønn? Hva hjelper deg med sånne tanker? Anonymkode: eee7b...c41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #2 Del Skrevet 30. april Tror det er veldig vanlig❤️ Som voksen har man mange flere forpliktelser enn man hadde som ung og som barn, og det kan være vondt at man ikke har nok tid til å rekke alt man gjerne skulle gjort. Kan anbefale å snakke med bestemoren din om dette. En god, dyp samtale kan være godt for dere begge. Har du eventuelt mulighet til å ha litt hyppigere kontakt på Facetime/Skype e.l.? Det synes jeg hjelper veldig. Jeg har fast ringetid tre dager i uken kl. 19.30, og da sitter mamma klar og venter på at jeg skal «ringe på TV-en». Hun har en Komp, den er veldig fin. Den er dyr da. Vet ikke om Komp selges i andre land, men hvis din bestemor ikke kan bruke Ipad eller PC så anbefaler jeg at du sjekker ut om det er mulig å få Komp med fransk tekst eller om det selges noe tilsvarende i Frankrike. Anonymkode: 231c7...ba6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå