Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Det er vel ikke noe problem å få tak i prestekrager i august? Vil så gjerne ha det i buketten . Noen tips om bukettlagere i Oslo sentrum, forresten? Og til erfarne bruder - hvor gjør man egentlig av buketten etter vielsen? kan ikke gå å holde på den hele kvelden? Og å kaste den til mengden er vel bare noe man gjør i amerika..?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 Margeritter (det blir nok margeritter og ikke prestekrager, men de ser veldig veldig like ut!) burde gå greit å skaffe i august. Buketten pleier man å legge enten på kakebordet, gavebordet eller bruke som "borddekorasjon" foran brudeparet. Det siste som regel når man spiser middag, og så blir den flyttet sånn at alle kaffegjestene også kan se ordentlig på den. Mester Grønn på Storo, CC Vest, Majorstua, Alna osv har dyktige dekoratører - og der koster det ikke nødvendigvis skjorta heller
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 butikken til moren min har også svært dyktige dekoratører Den ene jobbet på Mester Grønn før
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. februar 2006 #4 Skrevet 9. februar 2006 butikken til moren min har også svært dyktige dekoratører Den ene jobbet på Mester Grønn før ← Ja, der ser du
Gjest Gjest_gurimalla_* Skrevet 9. februar 2006 #5 Skrevet 9. februar 2006 butikken til moren min har også svært dyktige dekoratører Den ene jobbet på Mester Grønn før ← eh.. hvor jobber moren, da?
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #6 Skrevet 9. februar 2006 DEEEEt har jeg ikke lyst til å si da, men det er uten for Oslo, 15 mins kjøretid
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #7 Skrevet 9. februar 2006 det er vel ikke særlig til hjelp for trådstarter..? good for you, liksom..?
Lassie Skrevet 9. februar 2006 #8 Skrevet 9. februar 2006 Jeg vet om noen dyktige, på Holmquist Blomster. Nesbru i Asker. Der synes jeg iallfall de er veldig flinke. Og eieren der er veldig hyggelig! Ikke er de så altfor dyre heller. Ellers er de ganske flinke på Holmensenteret også, men jeg synes servicen er litt så som så der.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 9. februar 2006 #9 Skrevet 9. februar 2006 Jeg vet om noen dyktige, på Holmquist Blomster. Nesbru i Asker. Der synes jeg iallfall de er veldig flinke. Og eieren der er veldig hyggelig! Ikke er de så altfor dyre heller. ← Det er jo rett ved der jeg skal gifte meg, det Er det der med drivhusene?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #10 Skrevet 9. februar 2006 Det er jo rett ved der jeg skal gifte meg, det Er det der med drivhusene? ← Ja, det er drivhus der. De er superflinke! De lager spesielle ting. Også har de alltid så fine juledekorasjoner
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #11 Skrevet 9. februar 2006 Ja, det er drivhus der. De er superflinke! De lager spesielle ting. Også har de alltid så fine juledekorasjoner ← Altså, jeg mener bak Rema og Viking der!
Lassie Skrevet 9. februar 2006 #12 Skrevet 9. februar 2006 Jepp, det er bak Rema og Viking, oppover den bakken til venstre for Rema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå