AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Del Skrevet 30. april Hei, jeg er 23 år og flytter i sommer til ålesund for å bo sammen med kjæresten min. Starter i jobb ganske fort, men trenger venner som ikke er "hans". Her hjemme har jeg mange venner som jeg har vokst opp med, studert med o.l. I ålesund så har jeg ikke noen ting utenom han og svigers. Jeg er noe tilbaketrukken i sosiale lag, og er ikke en skikkelig festløve heller. Hvordan/hvor skal jeg begynne? Alle tips tas i mot! Hilsen ei som aldri har vært uten vennegjengen sin før Anonymkode: 40dc4...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #2 Del Skrevet 30. april Tenker også siden ålesund ikke er verdens navle... -ts Anonymkode: 40dc4...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Del Skrevet 1. mai Kan det være interessant med DNT? Jeg er fra et helt annet sted i Norge, men er stadig oppe i Molde/Ålesund for å gå DNT-turer, og jeg har nå flere "venner" der enn jeg har her hjemme. Kan legge til at jeg er introvert og føler meg ofte sosialt klein, men synes det er lett med disse vestlendingene😊 Anonymkode: 5a91a...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 8.33): Tenker også siden ålesund ikke er verdens navle... -ts Anonymkode: 40dc4...0a7 Visst du sier at Ålesund ikke er verdens navle, så får du ingen venner i Norges fineste by 😉 Anonymkode: 8c92c...e35 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Del Skrevet 1. mai Du burde engasjere deg i friluftsliv. Møre og Romsdal er helt vanvittig flott. Anonymkode: cb9fa...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Del Skrevet 1. mai Det blir jo i Ålesund som ellers i Norge/verden, du må engasjere deg litt for å få nye venner. Du skal vel jobbe et sted og kan bli kjent med kolleger der, du kan trene i et idrettslag, delta på turer i DNT, bli med i Dyrebeskyttelsen, ja, alt mulig som du kan være interessert i. Da møter du folk, og kan få nye venner. Kameratene til kjæresten din har vel damer, og det kan være at du blir venninne med noen av dem, og de kan introdusere deg for folk de kjenner igjen. Så har dere vel naboer der dere skal flytte sammen, og der kan det være folk på din alder. Anonymkode: 39d28...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå