Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Jeg har vært på akvarieforum.no en stund nå, og kunne tenke meg å besøke flere lignende sider. noen som har noen liker til meg?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 Har de ikke en haug med linker på hjemmesiden sin da? Ellers så tror jeg nok du får flere gode svar på det forumet enn på dette, for der er det jo fullt av folk som driver med akvarier.
*Anaïs* Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 www.akvasia.no www.saltvannsforum.no har veldig lyst på saltvannsakvarium
Gjest Gitte Skrevet 11. februar 2006 #4 Skrevet 11. februar 2006 nettakvariet.no er min favoritt www.akvaforum.no
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #5 Skrevet 11. februar 2006 Nettakvariet er det desidert beste med tanke på forum hvor du kan spørre om hjelp og diskutere akvaristikk
minienthe Skrevet 12. februar 2006 #6 Skrevet 12. februar 2006 nja, er ikke helt enig i at nettakvariet er best i forhold til skikkelige svar da det svært ofte blir utenomsnakk der men det er min mening. de har også blitt vannvittig discuspreget den siste tiden, noe som har ført til at vi som ikke har sans for denne arten har rømt til andre steder. akvaforum og akvarieforum er de to jeg bruker mest og opplever at svarene er mer gjennomførte og stemningen generellt er bedre der.
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2006 #7 Skrevet 12. februar 2006 det var meg som var trådstarteren. takk skal dere ha. jeg likte veldig godt akvaforum jeg!!
jordbær Skrevet 14. februar 2006 #9 Skrevet 14. februar 2006 Snart kommer www.gullfiskene.net som blir et forum for gullfisker og koi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå