Gå til innhold

Vanskelig mønster når jeg trenger litt avstand. Hvordan snakke om dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har av ulike grunner vært litt fjern fra mannen i det siste. Ikke noe han har gjort, men ting i eget liv. Jeg ser at det er et mønster vi fort kan havne inn i som jeg ikke helt klarer å håndtere. 

Når jeg trekker med litt unna blir han veldig "liten" og sårbar. Skal være nær hele tiden og kommer med kjærlighetserklæringer dagen lang. Dette er jo egentlig veldig fint, og jeg får dårlig samvittighet når jeg skriver dette. Men det bare blir så feil for meg, fordi jeg nesten kveles. Trenger space og at han gjør sine egne ting og er selvstendig slik at jeg kan komme tilbake i mitt tempo. Forstår jo godt han blir sånn, men jeg kan få litt nok av den spake og sårbare mannen som skal elske meg ihjel for å få meg tilbake i rett spor. Forslag til hvordan jeg kan snakke med han om dette? Føler meg fæl! Til info har jeg allerede sagt at jeg bare trenger litt tid og rom, og prøvd å validere han og si at jeg er her. 

Anonymkode: 3d895...7f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si rett ut at du trenger mer alburom, ikke mer kjærlighet. 

Anonymkode: ed714...35e

Gjest ZarahSweet
Skrevet

Du må være klar på at du trenger tid for deg selv og at det ikke har noe med han og dere å gjøre. 

Alle mennesker trenger å pleie seg selv også innimellom. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva om dere får barn? 

Anonymkode: 8b0e8...8a5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...