Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare 11 dpo, og har hatt positiv test i 2 dager nå som har økt betydelig i styrke. Har siden 9 dpo hatt stikkende følelse i livmor, men i forigårs og i går var det mer forbundet med tarmbevegelser etter måltid og at jeg bevegde meg (jeg har bakovervendt livmor så tarmen presser på livmor når jeg må gå på do for nummer to). I dag er det hyppigere stikking vil jeg si, og spesielt når jeg er oppe og går. Det er ikke kramper som ved menstruasjon, mer som nålestikk. Hvert sånt stikk varer bare et millisekund om gangen. Har ingen blødning og i dag var det litt type eggløsningsslim på papiret.

Det bør kanskje nevnes at jeg har brukt trippel dose letrozol for å bli gravid og jeg har selv mistenkt mild overstimulering siden jeg hadde veldig vondt dagene før og under eggløsning.

Jeg er bekymret siden jeg har hatt en kjemisk tidligere, men det var veldig annerledes for da ble ikke strekene sterke sånn som nå og jeg hadde kramper og blod.

Er dette noe å bekymre seg for? 

Anonymkode: 2b083...99c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Umulig for noen på et forum å vite. 

Men etter alle kunstens regler vil jeg si "nei, dette er normalt".

Anonymkode: 33ee2...b6d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er bare 11 dpo, og har hatt positiv test i 2 dager nå som har økt betydelig i styrke. Har siden 9 dpo hatt stikkende følelse i livmor, men i forigårs og i går var det mer forbundet med tarmbevegelser etter måltid og at jeg bevegde meg (jeg har bakovervendt livmor så tarmen presser på livmor når jeg må gå på do for nummer to). I dag er det hyppigere stikking vil jeg si, og spesielt når jeg er oppe og går. Det er ikke kramper som ved menstruasjon, mer som nålestikk. Hvert sånt stikk varer bare et millisekund om gangen. Har ingen blødning og i dag var det litt type eggløsningsslim på papiret.

Det bør kanskje nevnes at jeg har brukt trippel dose letrozol for å bli gravid og jeg har selv mistenkt mild overstimulering siden jeg hadde veldig vondt dagene før og under eggløsning.

Jeg er bekymret siden jeg har hatt en kjemisk tidligere, men det var veldig annerledes for da ble ikke strekene sterke sånn som nå og jeg hadde kramper og blod.

Er dette noe å bekymre seg for? 

Anonymkode: 2b083...99c

Mest sannsynlig ikke noe å bekymre seg over. Slik smerte/ubehag er helt normalt. Man har dem gjerne igjennom hele svangerskapet. 

Dersom det skulle være noe å bekymre seg over vil naturen gå sin gang uten at man kan gjøre noe fra eller til uansett. 

Anonymkode: d0074...c15

Skrevet

Det høres helt normalt ut. Jeg har hatt mye stikkinger ved alle mine svangerskap, ofte sammen med ubehag som minner om menssmerter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...