Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2002 #1 Skrevet 11. november 2002 Hvordan sletter man loggen etter man har vært på internett?
Crazee Skrevet 11. november 2002 #2 Skrevet 11. november 2002 Her finn du alt du har bruk for, og sikkert meir til: ;-) http://www.nettrials.com/spy-tools.html
*Lillian* Skrevet 12. november 2002 #3 Skrevet 12. november 2002 Dette har jeg også lurt på.... Men jeg fant ikke ut noe av den linken til Crazee, jeg...
Gjest *Perser* Skrevet 12. november 2002 #4 Skrevet 12. november 2002 Hvis du går på min data maskin og så klikker du på stasjon C eller hovedstasjonen i din maskin, så går du på windows og der finner du loggen Hvis det er vanskelig går du på søk og der søker du på logg så finner du`an
Gjest Hege Skrevet 12. november 2002 #5 Skrevet 12. november 2002 Det kommer vel litt an på hvor grundig du vil slette. Og hvor interessert en annen bruker er i på snoke i dine spor. En enkel slettig gjør du via "Verktøy"- "Alternativer for internett". I det første skillearket klikker du på "Tøm logg". Du kan også slette midlertidige filer derfra. Da forsvinner det du har lagret i autofullfør, om du har det. Så kommer ikke andre til å snuble inn på steder sånn tilfeldig heller.
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #6 Skrevet 13. november 2002 Ikke helt riktig - har selv slettet både logg og cookies manuelt flere ganger, men noen adresser blir jeg simpelthen ikke kvitt. Har snakket med Microsoft om dette men husker ikke hvorfor det var slik - sålenge man ikke farter rundt på "tvilsomme sider" bekymrer det meg mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå