AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #1 Del Skrevet 30. april 2024 Menn: Er det innafor å sutre over at man har brukt for mye penger på en date ? Møtte en rik mann som svidde av 20000 på date , og sutret over det oh sexen . Jeg opplevde det svært respektløst. Anonymkode: 5f0f2...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 30. april 2024 #2 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Menn: Er det innafor å sutre over at man har brukt for mye penger på en date ? Møtte en rik mann som svidde av 20000 på date , og sutret over det oh sexen . Jeg opplevde det svært respektløst. Anonymkode: 5f0f2...db7 Har han brukt så mye uten å bli presset så er det hans problem og trenger ikke klage til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #3 Del Skrevet 30. april 2024 Jeg ville ikke kombinert det svi av 20.000 med å klage nei. Jeg tror jammen ikke jeg ville gjort noen av delene.... M50 Anonymkode: fba41...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #4 Del Skrevet 30. april 2024 Du får kjøpt ei dreven ei for under tusenlappen, så hvorfor kaste penger ut av vinduet? Anonymkode: 0e345...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå