Gå til innhold

Ydmyke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere menn: Liker noen menn å ydmyke kvinnen? Jeg opplevde nylig at mannen jeg datet ikke respekterte meg eller var interessert i meg- kun sex, han ble lei lov respektløs . 

Anonymkode: 726f8...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere menn: Liker noen menn å ydmyke kvinnen? Jeg opplevde nylig at mannen jeg datet ikke respekterte meg eller var interessert i meg- kun sex, han ble lei lov respektløs . 

Så ille. Likestilling og respekt for hverandre, Likestilling og respekt for hverandre. For meg er sex å gi dama kos og mye nytelse og så forventer jeg hun gir noe tilbake. Men bare kos og sex som begge ønsker.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, liker ikke det.

Med mindre hun liker det seksuelt - men det er ikke det du spør om?

M50

Anonymkode: 9ecff...7d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, liker ikke det.

Med mindre hun liker det seksuelt - men det er ikke det du spør om?

M50

Anonymkode: 9ecff...7d6

Nei , dette var en blind-date etter å ha skrevet til hverandre i 3 mnd. Jeg opplevde han ble skuffet og sjikanøs. 

Skrevet

Virker som mange har underlige, u-kommuniserte forestillinger og annet. Ydmykelse eller annet KAN være en greie, men da må det være det for begge eller alle parter og det er lurt å finne ut av det før og ikke etterpå.

Jeg tror på å møtes og prate sammen. Hvis noen ikke kan eller vil begge deler, så er det ikke noe for meg å hente. Momentet med overraskelse blir vanskelig da, det ser jeg: man møtes første gang kun en gang, men som regel er gangene etterpå bedre og morsommere

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tror noen menn liker å ydmyke kvinner eller ser ned på kvinner som takker ja til sex når mannen ikke har følelser/ikke like mye følelser. Jeg hadde nylig en relasjon med en sånn mann. Jeg hadde følelser og han oppførte seg sjokkerende stygt. Han gikk løs på min selvfølelse, selvtilitt og egenverdi. Han skrøt av andre kvinner, datet andre, hakket på hvordan jeg gjør ting og behandlet meg som om jeg var stokk dum. Han fikk meg til å føle meg stygg, dum og verdiløs. Hvis det ikke var for at overvekten at mine ekser hadde fått han til å fremstå som en grå mus, hadde jeg nok ikke turt date på flere år..

Anonymkode: 3914c...15f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vanskelig å svare kort på dette. Men la meg si det slik: Jeg liker å dekke /oppfylle  hennes behov. Skal man ydmyke / bruke en kvinne så er det i bunn og grunn hun som er "sjefen" / setter grensene og fokuset er hele tiden på at det er hun som får noe hun ønsker / trenger. Den som ydmyker har et stort ansvar og det ansvaret tar dessverre ikke alle. Dette går heller ikke an å vite før man kjenner hverandre godt og har snakket om det / opplevd det sammen.

Det er går et veldig tydelig skille mellom soverommet og hverdagen ellers, og det kunne ikke falle meg inn å oppføre meg degraderende overfor henne i det daglige. Heller tvert imot.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei , dette var en blind-date etter å ha skrevet til hverandre i 3 mnd. Jeg opplevde han ble skuffet og sjikanøs. 

Så synd for han da....

Bra det ikke ble noe da tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...