AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #1 Del Skrevet 30. april 2024 Har et tujalignende tre i hagen min hvor det kommer ringduer, de bråker noe voldsomt med sin lyd, det plager meg, kan høre dem inne og når jeg er ute på terrassen. Vil gjerne ha dem vekk, noen tips? De er her hele tiden og gidder ikke høre mer på dem, de vekker meg også. Det hjelper ikke å lage lyd med hendene, gjør jeg det så er de fortsatt der. Anonymkode: d9982...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #2 Del Skrevet 30. april 2024 Legg en lekeslange i treet, fugler er redde for slanger og finner seg da andre steder å være. Anonymkode: 2a7d6...281 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #3 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Legg en lekeslange i treet, fugler er redde for slanger og finner seg da andre steder å være. Anonymkode: 2a7d6...281 Takk for tips Må jeg sette den høyt eller? Anonymkode: d9982...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 30. april 2024 #4 Del Skrevet 30. april 2024 Sleng et sånt nett over treet, som de bruker på bærtrær for å beskytte frukten på trærne fra å bli spist av fugler. Nettet hindrer fuglene i å lande og komme seg inn i og ned i treet. Har duene slått reir i treet ditt? Det bør du kanskje undersøke nøyere før du slenger nett over. Ligger det en fugl på egg der, vil den jo sulte i hjel og dø. Det kan du jo ikke gjøre. Så sjekk nøye etter reir først. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #5 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Takk for tips Må jeg sette den høyt eller? Anonymkode: d9982...b51 Bare så den synes for fuglene ovenifra. Anonymkode: 2a7d6...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #6 Del Skrevet 30. april 2024 Million skrev (13 minutter siden): Sleng et sånt nett over treet, som de bruker på bærtrær for å beskytte frukten på trærne fra å bli spist av fugler. Nettet hindrer fuglene i å lande og komme seg inn i og ned i treet. Har duene slått reir i treet ditt? Det bør du kanskje undersøke nøyere før du slenger nett over. Ligger det en fugl på egg der, vil den jo sulte i hjel og dø. Det kan du jo ikke gjøre. Så sjekk nøye etter reir først. Det er jeg usikker på, for det er ganske høyt opp. Har sett en som har oppholdt seg der siden i morges, så er kanskje reir?🤔 Skal selvfølgelig sjekke før jeg gjør noe som helst. Anonymkode: d9982...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #7 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bare så den synes for fuglene ovenifra. Anonymkode: 2a7d6...281 Jah, da må jeg ganske høyt opp, treet er over 5 meter høyt 😮💨 Anonymkode: d9982...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #8 Del Skrevet 30. april 2024 Det eneste som er verre enn et sted med fugler, er er sted uten……. Anonymkode: b19a3...c0e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #9 Del Skrevet 30. april 2024 Det er hekketid i Norgen nå (fuglene lager reir og får barn), så for all del ikke gjør noe med trær og busker på denne tiden av året. Anonymkode: 2096e...948 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 1. mai 2024 #10 Del Skrevet 1. mai 2024 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #11 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er hekketid i Norgen nå (fuglene lager reir og får barn), så for all del ikke gjør noe med trær og busker på denne tiden av året. Anonymkode: 2096e...948 Slapp av, skal ikke foreta noe som helst. Ts Anonymkode: d9982...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #12 Del Skrevet 1. mai 2024 Christina82 skrev (4 timer siden): Ryddet for avsporinger. Christina82, mod Takk! Anonymkode: d9982...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå