Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har operert fødsselskader(muskulære) lenge etter fødsel? Jeg begynner å vurdere det etter flere år med plager. Hva slags skade hadde du og hvordan ble resultatet? Ville du gjort det igjen? Jeg er livredd for å bli enda mer ødelagt. Og kan man velge sykehus i Sverige? Har sett at de reparerer muskler som ikke opereres her (bulbocavernosus) og at de virker som om de har mer kunnskap, men det er kanskje ikke mulig?

Anonymkode: 862ca...aff

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke erfaring med operasjon selv (enda) men det forundrer meg ikke at det er noe de ikke kan her i Norge. Virker ikke som om kompetansenivået er så høyt her når det gjelder underlivsskader. Veldig kjedelig at du plages slik.

Gå til bakingbabies.se, ser det er noen artikler om bulbocavernous der. Kanskje du finner noe nyttig info der. 

Anonymkode: 0d1d8...b88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 18.06):

Har ikke erfaring med operasjon selv (enda) men det forundrer meg ikke at det er noe de ikke kan her i Norge. Virker ikke som om kompetansenivået er så høyt her når det gjelder underlivsskader. Veldig kjedelig at du plages slik.

Gå til bakingbabies.se, ser det er noen artikler om bulbocavernous der. Kanskje du finner noe nyttig info der. 

Takk for svar. Virker ikke som det er mye kompetanse nei. Det jeg ikke skjønner var at jeg var redd for dette før fødselen, og da fortalte de meg at alt kunne fikses på etterpå. Det var ingen fare. Og så sitter jeg her uten noe hjelp å få.. Har lest litt på bakingbabies.se, føler jeg kunne hatt nytte av å i det minste fått reparert denne muskelen, men ser ikke ut som om det er mulig å gjøre i Norge.  😞

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Takk for svar. Virker ikke som det er mye kompetanse nei. Det jeg ikke skjønner var at jeg var redd for dette før fødselen, og da fortalte de meg at alt kunne fikses på etterpå. Det var ingen fare. Og så sitter jeg her uten noe hjelp å få.. Har lest litt på bakingbabies.se, føler jeg kunne hatt nytte av å i det minste fått reparert denne muskelen, men ser ikke ut som om det er mulig å gjøre i Norge.  😞

Ja, da løy de deg rett opp i ansiktet. Det er en skam at de driver på slik. Det eneste som kan forsvare det er om de faktisk selv har for dårlig kompetanse og ikke vet hvilke skader folk kan få. Uansett, jævlig dårlig. 

Skrevet

Fant dette ved søk, og det kan se ut som det er håp. Verdt å undersøke videre:

Du kan få planlagt behandling i et annet nordisk land. Det kan for eksempel være en konsultasjon hos en spesialist, operasjon eller behandling for en bestemt sykdom.

Rett til helsetjenester i Sverige | Nordisk samarbeid

Kan man få dekket helsereiser til utlandet?

Ved reiser for å motta helsetjenester i et EØS-land, kan du få dekket reiseutgifter tilsvarende det du ville fått ved å reise til det nærmeste stedet behandlingen kan gis i Norge. Folketrygdloven gir deg muligheten til å velge og motta samme behandling i et EØS-land som du har rett til i Norge.
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (1 time siden):

Fant dette ved søk, og det kan se ut som det er håp. Verdt å undersøke videre:

Du kan få planlagt behandling i et annet nordisk land. Det kan for eksempel være en konsultasjon hos en spesialist, operasjon eller behandling for en bestemt sykdom.

Rett til helsetjenester i Sverige | Nordisk samarbeid

Kan man få dekket helsereiser til utlandet?

Ved reiser for å motta helsetjenester i et EØS-land, kan du få dekket reiseutgifter tilsvarende det du ville fått ved å reise til det nærmeste stedet behandlingen kan gis i Norge. Folketrygdloven gir deg muligheten til å velge og motta samme behandling i et EØS-land som du har rett til i Norge.

Tusen hjertelig takk! ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...