Gå til innhold

Interiør på Josefssons

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har handla ting til hus og hjem i josefssons-katalogen? Lurer på om dere var fornøyd? lurer på å bestille et par ting, spesielt gardiner, men er skeptisk når jeg ikke kan se det irl :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte sengetøy som var råfint! Det eneste problemet var at det skulle vaskes på 40grader og jeg vaska det på 60... Det tålte det IKKE.

Skrevet

sengetøy som bare tåler 40 grader :forvirret: hm! men jeg bestilte gardiner til hele huset mitt nå, så nå er jeg spent altså :D

Skrevet

De er sikkert fine! kjenner magne som bestiller derfra, og fått det anbefalt.. No worries :)

Gjest Isabellas
Skrevet

Jeg kjøpte gardiner derfra, lette fine, i farven melon... Men da jeg fikk de, var de i et helt annet stoff enn det jeg trodde, og farven var helt annerledes. Ikke som melon, men som oransje! Så jeg vil anbefale å få tilsendt stoffprøver først, for sikkerhets skyld. ;)

Skrevet

KJøpte møbeltrekk som skulle være hvite, men som definitivt var mer gule da de kom. :frustrert:

Men har kjøpt sengetøy fra Ellos også som hadde helt andre farger enn det så ut som på bildet, så dette er neppe Josefssons alene om.

Fru Nitha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...