Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Er det noen som har handla ting til hus og hjem i josefssons-katalogen? Lurer på om dere var fornøyd? lurer på å bestille et par ting, spesielt gardiner, men er skeptisk når jeg ikke kan se det irl
Gjest Binna Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 Jeg kjøpte sengetøy som var råfint! Det eneste problemet var at det skulle vaskes på 40grader og jeg vaska det på 60... Det tålte det IKKE.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #3 Skrevet 10. februar 2006 sengetøy som bare tåler 40 grader hm! men jeg bestilte gardiner til hele huset mitt nå, så nå er jeg spent altså :D
Gjest Binna Skrevet 10. februar 2006 #4 Skrevet 10. februar 2006 De er sikkert fine! kjenner magne som bestiller derfra, og fått det anbefalt.. No worries
Gjest Isabellas Skrevet 12. februar 2006 #5 Skrevet 12. februar 2006 Jeg kjøpte gardiner derfra, lette fine, i farven melon... Men da jeg fikk de, var de i et helt annet stoff enn det jeg trodde, og farven var helt annerledes. Ikke som melon, men som oransje! Så jeg vil anbefale å få tilsendt stoffprøver først, for sikkerhets skyld.
Nitha Skrevet 12. februar 2006 #6 Skrevet 12. februar 2006 KJøpte møbeltrekk som skulle være hvite, men som definitivt var mer gule da de kom. Men har kjøpt sengetøy fra Ellos også som hadde helt andre farger enn det så ut som på bildet, så dette er neppe Josefssons alene om. Fru Nitha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå