Gå til innhold

Dere menn! Hva betyr det når daten kjøper ting til deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr, han er glad i å kjøre snøscooter, nå i vinter kjøpte han scooter til meg og klær i fargen jeg liker, jeg fikk en skuter som matchet klærne mine. Han kjører selv en skuter som matcher hannes klær.

nå i sommer skal han på mc tur å har kjøpt klær til meg til denne turen, videre er det bestemt en annen mc tur i høst å han har booket rom for oss til denne turen🤔blir så betenkt er så redd det skal være noe som holder meg på pinebenken, er det normalt å gjøre sånn?

Anonymkode: 420df...bb8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at du ikke MÅ ta i mot gaver, spesielt veldig dyre?

Anonymkode: b8f7a...404

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg dater en fyr, han er glad i å kjøre snøscooter, nå i vinter kjøpte han scooter til meg og klær i fargen jeg liker, jeg fikk en skuter som matchet klærne mine. Han kjører selv en skuter som matcher hannes klær.

nå i sommer skal han på mc tur å har kjøpt klær til meg til denne turen, videre er det bestemt en annen mc tur i høst å han har booket rom for oss til denne turen🤔blir så betenkt er så redd det skal være noe som holder meg på pinebenken, er det normalt å gjøre sånn?

Hva mener du med pinebenken i dette tilfelle?

Anonymkode: cbdde...985

AnonymBruker
Skrevet

At han liker deg

Anonymkode: f9d1c...1ad

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke veldig normalt å kjøpe så dyre gaver til noen man bare dater.

Har han ekstremt god økonomi? Er du sikker på at han tenker dere bare dater, og ikke ser på det som ett forhold?

Anonymkode: 6d856...d00

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror jeg nå være … troll ingen hadde kjøpt noe sånt med mindre en var godt etablerte kjærester. Uansett må han tro at hsn kan kjøpe din lojalitet og trofasthet. Men kven kveit? I 2024 er det meste på trynet i dating så overrasket meg ikke. Men holder en knapp på at det er trolletråd

Anonymkode: 0a747...0f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...